  • 21. Data: 2020-11-08 18:13:59
    Temat: Re: Kuchnia gazowa LPG a indukcja.
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Bo takie rzeczy to się robi skrobakiem a nie cifem. Wtedy jest szybko, miło i
    przyjemnie !

    > https://allegro.pl/listing?string=skrobak%20do%20p%C
    5%82yty%20indukcyjnej&bmatch=baseline-product-cl-eye
    sa2-engag-dict45-ele-1-5-1106

    Kupię zonie na gwiazdkę ;)

  • 22. Data: 2020-11-08 18:18:47
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Płyty indukcyjne działają w większości na dwóch fazach. Ale niezależnie
    > od mocy, można podłączyć jedną fazę i ustawić to na płycie wg instrukcji
    > i też będzie działać, tyle że moc maksymalna będzie mniejsza.

    Mam na jedną fazę, na co dzień nie ma problemu, ale jak są święta, czy
    goście, to płyta nie daje rady. Żona się denerwuje, bo "szybko" można
    nastawić tylko jeden "palnik", reszta muli.

  • 23. Data: 2020-11-08 18:44:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobre środki do płyt ceramicznych jakoś te płyty natłuszczają, nie mam żadnych
    problemów z czystością indukcji, żadnych skrobaków.
    Na halogenowej natomiast pozostają ślady niemal nie do usunięcia (zwykle delikatny
    krążek przypalonego brudu).

  • 24. Data: 2020-11-09 18:10:40
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-11-08 o 18:44, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > żadnych problemów z czystością indukcji, żadnych skrobaków.
    > Na halogenowej natomiast pozostają ślady niemal nie do usunięcia (zwykle

    Jakiego używasz?

  • 25. Data: 2020-11-09 18:14:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2020 o 18:10 adam <a...@a...pl> pisze:

    > Jakiego używasz?

    Po każdym użyciu indukcji (które zostawiło jakieś ślady oczywiście)
    przecieram szybę mokrymi chusteczkami z biedry. Płyta ma ze 4 lata a
    wygląda jak nówka sztuka.

    TG

  • 26. Data: 2020-11-09 20:40:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>