    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 25 Mar 2019 06:11:59 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Kupię mieszkanie w tym bloku"....
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 23 marca 2019 09:13:29 UTC-5 użytkownik Marek napisał:
    > Temat może trochę offtopiczny ale co tam. Cześć przeprowadzających
    > się do wybudowanych domów sprzedaje mieszkania w blokach i może
    > spotkało się z taką ofertą. W kilku miejscach Polski stało się
    > popularne zostawianie na drzwiach do klatki lub tablicach ogłoszeń
    > takich ofert kupna. Co to za dziwna metoda zakupu? Jest otodom,,
    > jest gratka jest Olx... To są handlarze czy faktycznie "normalni"
    > chętni liczący na jakąś okazję?
    > Z ciekawości zadzwoniłem pod prezentowany nr. Odebrał jakiś młody
    > człowiek,. sprzedał historię o młodym małżeństwie szukającym
> [...]

    O to chodzi ze malo wiesz.
    Dzis jest sporo ludzi ktorzy maja kase.
    I kupowanie domu za gotowke nie jest ewenementem.
    Znam ludzi co kleja dziury w ludzkich paszczach i kupili dom za gotowke a potem
    kolejne pieniadze wsadzili w remont dwuletniego domu bo tak im sie podobalo.
    Drudzy niedawno wrocili z UK i tez roczny dom kupili za gotowke.

    Inne scenariusze:
    Ludki wiedza ze na jakas uczelnie sie dobrze dojezdza wiec poluja na mieszkania na
    danym osiedlu. Albo licza ze niebawem jakies metro czy inna firma sie otworzy wiec
    bedzie popyt.

    Ot cala magia.