  • 11. Data: 2019-03-24 10:37:47
    Temat: Re: "Kupię mieszkanie w tym bloku"....
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 24 Mar 2019 00:43:20 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Na drugi dzień rano nie było już śladu ulotki, a miejsca, gdzie
    > były
    > naklejki, były dokładnie oczyszczone.

    Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-03-24 11:00:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 marca 2019 17:47:08 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Nie rozumiem, agencje mają kupującego czy nie? No bo skoro "kupię" to
    > muszą mieć klienta.

    Agencje nieruchomości bazy ofert budują
    Rozwieszają kartki "kupie mieszkanie na tym osiedlu", i dzwonią wtedy do nich ci co
    chcą mieszkanie sprzedać.
    Wiec taka agencja ma namiary na sprzedającego, szuka takiego co chce kupić mieszkanie
    i jest transakcja

  • 13. Data: 2019-03-25 03:05:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-03-24 10:37, Marek pisze:

    > Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

    No mnie też jakoś nie bardzo. Skoro ktoś inwestuje w ulotki jako sposób
    reklamowania swojej oferty to zdaje sobie sprawę, że te ulotki trafią do
    tych, co mogą być (potencjalnie) zainteresowani i do tych (których jest
    pewnie zdecydowana większość) niezainteresowanych. I wala się tego
    śmiecia na kilogramy, bo co tydzień to kolejny geniusz z propozycją
    "Kupię mieszkanie w tym bloku" zawala ludziom skrzynki pocztowe i ściany
    klatek schodowych. Tylko numer telefonu się zmienia.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2019-03-25 14:11:59
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 23 marca 2019 09:13:29 UTC-5 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Z ciekawości zadzwoniłem pod prezentowany nr. Odebrał jakiś młody
    > człowiek,. sprzedał historię o młodym małżeństwie szukającym
    > mieszkania do kupna za gotówkę (??). Usłyszawszy "gotówkę" od razu
    > wzbudziło to moje podejrzenie, bo kto normalny kupuje za gotówkę (a
    > nie jak należy za kredyt). On, z kolei usłyszawszy o mojej
    > dezaprobacie transakcji gotówkowej zaczął coś opowiadać, że pieniądze
    > mają od rodziców i takie tam...
    > Natomiast na pytanie czemu szuka taką dziwną metodą odrzekł, że
    > nie chce być pod presją cenową a ta metoda mu taki komfort braku

    O to chodzi ze malo wiesz.
    Dzis jest sporo ludzi ktorzy maja kase.
    I kupowanie domu za gotowke nie jest ewenementem.
    Znam ludzi co kleja dziury w ludzkich paszczach i kupili dom za gotowke a potem
    kolejne pieniadze wsadzili w remont dwuletniego domu bo tak im sie podobalo.
    Drudzy niedawno wrocili z UK i tez roczny dom kupili za gotowke.

    Inne scenariusze:
    Ludki wiedza ze na jakas uczelnie sie dobrze dojezdza wiec poluja na mieszkania na
    danym osiedlu. Albo licza ze niebawem jakies metro czy inna firma sie otworzy wiec
    bedzie popyt.

    Ot cala magia.

  • 15. Data: 2019-03-25 21:13:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-25 o 03:05, Krystek pisze:

> [...]
    > "Kupię mieszkanie w tym bloku" zawala ludziom skrzynki pocztowe i ściany
    > klatek schodowych. Tylko numer telefonu się zmienia.

    Jeżeli się zgadzasz na wkładanie śmieci do swojej skrzynki pocztowej, to
    może być taki efekt, jak piszesz.
    Są bloki albo i całe osiedla (te niby "zamknięte"), gdzie nie ma mowy o
    jakichkolwiek ulotkach czy innych rodzajach reklamy - np Warszawa ul.
    Geodezyjna - osiedle kilku bloków obok sklepu sportowego, chyba
    Decathlon. A przynajmniej tak było kilka lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2019-03-26 00:30:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-03-23 15:14, Marek pisze:
> [...]
    > tam... Natomiast na pytanie czemu szuka taką dziwną metodą odrzekł, że
    > nie chce być pod presją cenową a ta metoda mu taki komfort braku presji

    Inne wytłumaczenie takich ofert to po prostu pralnie pieniędzy, jako
    lokata kapitału z niekoniecznie uczciwych źródeł. Często w ogłoszeniach
    jest, że kupię mieszkanie - może być zadłużone, do remontu, z
    nieuregulowaną hipoteką itp. itd.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2019-03-27 08:30:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, March 25, 2019 at 9:13:09 PM UTC+1, Adam wrote:

> [...]
    > Są bloki albo i całe osiedla (te niby "zamknięte"), gdzie nie ma mowy o
    > jakichkolwiek ulotkach czy innych rodzajach reklamy

    Biorac pod uwage, ze skrzynka pocztowa musi byc ogolnodostepna, to jest to awykonalne
    / grozi mandatem...
    http://extra.info.pl/index.php/2018/08/21/brak-skrzy
    nki-na-listy-moze-przysporzyc-klopotow/

  • 18. Data: 2019-03-27 09:00:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2019 08:30:43 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > Biorac pod uwage, ze skrzynka pocztowa musi byc ogolnodostepna, to jest to
    awykonalne / grozi mandatem...
    > http://extra.info.pl/index.php/2018/08/21/brak-skrzy
    nki-na-listy-moze-przysporzyc-klopotow/

    Alez skrzynki sa ogólnodostepne w sensie że maja dziurkę na zewnątrz i kazdy moze do
    nich cos wrzucic(nie tak jak kiedyś skrzynki pocztowe co tylko listonosz mający klucz
    mógł listy wkładać

  • 19. Data: 2019-03-27 09:06:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2019 09:00:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Alez skrzynki sa ogólnodostepne w sensie że maja dziurkę na zewnątrz i kazdy moze
    do nich cos wrzucic(nie tak jak kiedyś skrzynki pocztowe co tylko listonosz mający
    klucz mógł listy wkładać

    Za szybko się wysłało
    I te skrzynki jak pisze normy spełniają tyle tylko że są za drzwiami otwieranymi
    domofonem. Czy klatka schodowa za drzwiami otwieranymi domofonem to "ogólnodostępne
    miejsce"?
    Bo w prawie pocztowym stoi:
    "2. Obowiązek, o którym mowa w ust. 1, jest realizowany:
    1) w budynkach jednorodzinnych - przez umieszczenie oddawczej skrzynki pocztowej
    przed drzwiami wejściowymi do
    budynku lub w ogólnie dostępnej części nieruchomości;
    2) w budynkach wielorodzinnych, w których wyodrębnione są co najmniej 3 lokale -
    przez umieszczenie w ogólnie
    dostępnej części nieruchomości zestawu oddawczych skrzynek pocztowych w liczbie
    odpowiadającej liczbie samodzielnych lokali mieszkalnych oraz lokali o innym
    przeznaczeniu, jeżeli posiadają osobny adres.
    "