    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Legary na taras
    Date: Fri, 9 Mar 2018 22:47:13 +0100

    W dniu 09.03.2018 o 22:24, Adam Sz. pisze:

    > Trochę mnie wystraszyłeś ale moje legary
    > póki co tyle, co widać - nie wykazują żadnych oznak - nic się nie rusza,
    > wszystko jest stabilne. Może stały w wodzie / wilgoci?
    W wodzie nie stały, bo są pół metra nad ziemią. Sztachetki barierek,
    które kupiłem prawie najtańsze sosnowe stoją bez żadnych niepokojących
    oznak. Jedynie przemalowane były raz dla "odświeżenia".
    Podejrzewam, że łotry od desek i legarów użyli jakiegoś chorego drewna.
    Tym niemniej rozważam inny materiał na legary, niż drewno. Stali grzyb
    nie weźmie.
    Jacek