  • Data: 2017-10-10 08:37:55
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 20:34:30 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:
    > jednych i barierkę bez poręczy, inny miał zadzwonić w sprawie oferty
    > na ogrodzenie, nie dzwoni. itp. itd.

    Do przygotowania terenu pod ogród miałem już z dziesięciu ogrodników,
    z czego przyszedł jeden, pooglądał, obiecał wycenę i tyle go widzieli :P

    > problemy. Poza tynkarzem, ale on wierzył w UFO nie wierzył
    > w lądowanie na księżycu.

    Ja mam ostatnio dużo do czynienia z przemysłówką amerykańską
    i stwierdzam, że to nie jest możliwe żeby ci debile wylądowali
    na księżycu. Ten tynkarz to niegłupi człek :P

    L.