  • Data: 2017-10-10 09:45:45
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Oct 2017 08:15:36 +0200, ToMasz wrote:
    > Przebywamy w kraju, gdzie sumienność, terminowość, odpowiedzialność, nie
    > przekładają się na konkretny zysk, bo wspomagamy miernoty i lekkoduchów.

    Nie mam przekonania co do tej teorii. Mieszkam w kraju innym niż Polska,
    a problemy z wykonawcami mam identyczne do tych które wymienia OP.
    Myślę że po prostu nikomu robić się nie chce (fizycznie), a ci nieliczni
    którzy podejmują się budowlanki mają na tyle ofert że mogą przebierać, no
    i oczywiście wybierają tylko te "duże" fuchy. Po kilku latach doszedłem
    do wniosku że najlepiej po prostu samemu robić... Fakt, trwa to
    kilkanaście miesięcy pracując po 2-3h tygodniowo, no ale to wcale nie
    dłużej niż gdybym miał czekać na wykonawcę :) A ile taniej.

    Mateusz