  • Data: 2017-10-15 12:09:22
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 października 2017 14:18:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    kończy ocieplenie fundamentów więc póki co taki pasek nieocieplony wysoki na 30cm
    wkoło domu jest. Ciekawi mnie jaki to ma cel i co z tym zrobią.

    drugiej) warstwy płyt, bo jest do czego mierzyć.

    > Tak tez podejrzewałem ale dzisiaj rano jadąc widziałem ze się do klejenia siatki
    przymierzają a pasek jak był tak jest. Obaczym wieczorem.;)

    Tak to wygląda na dzisiaj.
    Co autor ma na mysli?
    http://imgie.pl/images/2017/10/15/IMG_20171013_17564
    9280e5.jpg