  • Data: 2017-10-10 11:26:57
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Oct 2017 23:37:55 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Do przygotowania terenu pod ogród miałem już z dziesięciu ogrodników,
    > z czego przyszedł jeden, pooglądał, obiecał wycenę i tyle go widzieli :P

    Mam podobnie z wykonawcą ocieplenia/elewacji. Postanowiłem, po moich
    przebojach, zaciagnąć wykonawcę z białej listy z FM. Czwarty już idzie,
    zobaczymy czy dojdzie... Ale aby w ogóle podszedł do wyceny musiałem
    wstępnie "przekupić" możliwością noclegu ekipy na działce -- bo 30 km od
    bazy, i wizja podróży przez Wawę, to już za trudne warunki. Zresztą
    pierwszy z tego samego powodu z miejsca odmówił. Też za daleko było te 30
    km, na miejscu mają tyle, ze dalej im nie potrzeba jechać.

    --
    Pozdor
    Myjk