  • Data: 2017-10-12 20:35:18
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 października 2017 08:46:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > szary więc pewnie dreoższy- grubość 10cm bez felcu. Kleją na klej i mają nowatorską
    metodę klejenia- jeden pracownik smaruje cała płytę styro cienko klejem, drugi na to
    z 6 placków rzuca i na ścianę. Dobrze że ew szpary pianką wypełniają a nie klejem jak
    to często bywa. Czemu na placki kleją to wiadomo("bo tak Panie od lat robim i wszyscy
    tak robią") ale co ma za zadanie ta cienka warstwa kleju na styro to nie wiem.

    Styropian grafitowy ma gorszą przyczepność do klejów (stąd trzeba używać
    specjalnego kleju), więc wysmarowanie całej powierzchni daje większą
    powierzchnie trzymania kleju. Fuszerką bym tego nie nazwał ale mogliby
    ramkę dawać;) Chyba, że klej bardzo drogi i zrobili ramkę w pierwszej
    warstwie, to będzie spoko.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.