  • Data: 2017-10-10 09:06:40
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 października 2017 08:37:56 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Do przygotowania terenu pod ogród miałem już z dziesięciu ogrodników,
    > z czego przyszedł jeden, pooglądał, obiecał wycenę i tyle go widzieli :P

    Tak miałem ze stolarzami jak schody chciałem robić.
    Wszystko w chacie już zrobione, mieszkać można tylko schodów nie ma na piętro.
    Z 10 stolarzami chyba się umawiałam, przyszło 3, z konkretną ofertą i terminem
    oddzwonił 1, zgodziłem się a on za tydzień zadzwonił ze rezygnuje.
    I w końcu schody zrobił mi gość od "metaloplastyki";)
    Znaczy konstrukcję schodów, barierki itp. zrobił szybko ale na stopnie drewniane
    czekaliśmy ze 2 miesiące bo stolarze mu nawalali;)
    Przez te dwa miechy do sypialni po stopniach zrobionych z desek od palet właziliśmy