    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mały domek - ogrzewanie c.d.
    Date: Fri, 21 Jul 2017 14:35:24 +0200

    W dniu 2017-07-21 o 14:26, Lisciasty pisze:

    > No tak, zgadza się że kwestia kto kiedy wstaje i śpi :>
    > W dzień zwykle nie ma czasu, więc tylko wrzucam do pralki i zmywarki
    > na bieżąco, a po 21 odpalam i się kręci. Chyba że słonko dobrze w dzień
    > piecze, to odpalam w dzień. Do roboty wstaję przed piątą, więc jak trzeba
    > to wywalam uprane do michy i wrzucam na szybko kolejną pralkę.
    > A większe pranie to czasem w weekendy się robi.

    No to jakbyś tą zmywarę odpalał zamiast o 21, to o 22, to już byś na
    tanim prądzie przynajmniej mył. Pralkę można zaprogramować i Ci wypierze
    też w tanim prądzie tak, że np. rano jak wstaniesz o tej 5, to tylko
    rozwieszasz już czyste ciuchy do wyschnięcia.
    Ewentualnie programujesz na godziny w czasie dnia i jak wrócisz z
    roboty, to masz wszystko czyste. Wieczora,mi też najwięcej używasz
    wszelkich świateł czy nawet innych sprzętów elektrycznych.
    Żona do tego pracuje w większości w domu, więc też te tanie godziny w
    dzień jej się przydają na zapuszczenie właśnie czegoś bardziej
    prądożernego. Po krótkim czasie wchodzi dość w nawyk, że włączasz takie
    rzeczy tylko w tanich godzinach.
    Oczywiście paranoi nie mamy i jak potrzeba, to jedzie też coś na
    droższym prądzie.

    > U koleżki na balkonie stoi pudło i nie słychać przez szybę. Jakbyś
    > to wywalił gdzie na dach to by było chyba komfortowo?

    No pudło niby na dachu właśnie jest. Powiedzmy, że ewentualnie do
    zaakceptowania. Tylko nie wiem na ile to kosztowo by faktycznie
    wychodziło i w kwestii komfortu cieplnego. Bo to jest jednak ogrzewanie
    powietrzne i do tego wiejące od góry.

    Pzdr

    --
    /__/_* /