    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Sun, 25 Oct 2009 11:32:42 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Maniek4 pisze:
    >

    > w ogole nie rozumiem jak
    > >
    > Powinno być jak w krajach... mniej cywilizowanych - ucinanie jakichś
    > członków ciała :-) po udowodnieniu kradzieży, a dla recydywy - piętno na
    > czole z napisem: 'Uwaga !!! złodziej jestem, strzeżcie się !!!'
    >
    > A tak wogóle... to fajnie by było takiego nakryć na gorącym uczynku i
    > spuścić mu solidne lanie np. kawałkiem kabla, żeby wylazł z budowy w
    > paski czarno-białe :-D, to by omijał na drugi raz tę budowę szerokim
    > łukiem :-))).
    >
    > pozdr.
> [...]
    To się zastanów czy Twoje ręce czasami by w słoiku na regale nie stały. Kradną
    wszyscy, wszystko i od zawsze. Z całości wydzieliła się grupa zawodowych
    złodziei. To najuczciwsi złodzieje, w przeciwieństwie do szmaciarzy kradnących
    prąd, jeżdżących bez biletu tramwajem, zwijających w biurach spinacze i wkłady
    do długopisów. Nie znam nikogo, włącznie ze mną, co by nic nie ukradł. Na 110%
    wszyscy co się tutaj oburzają też coś ukradli. Żeby zostać złodziejem nie trzeba
    ukraść miliona. Wystarczy z pracy zadzwonić do kogoś i rozmawiać na tematy nie
    związane z pracą. Wiele osób udziela się na różnych forach jak jest w pracy. To
    złodzieje pierwszej wody. Dalej chcesz ręce obcinać? Spuszczanie baniek to nie
    sposób. Bo na obszarze RP wszyscy w pewnym momencie mieli by biało czarne paski.
    Wiesz jak krzyczy złodziej żeby odwrócić uwagę od siebie. Krzyczy " łapać
    złodzieja". Ci co do tej pory napisali że nie mam racji też tak krzyczą. Ja wiem
    dlaczego wydają takie dźwięki. Ale czy oni wiedzą? Pewno tak inaczej by nic nie
    pisali.