  • Data: 2018-08-10 17:38:39
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 09:57:31 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

    > To jest myśl

    > Ale jak chatka nowa. Media tylko są potrzebne i tyle.

    Jesli tesco ci zakupy przywiezie to rzeczywiscie ok.
    Jesli jednak potrzebujesz jechac na ten cmentarz to juz auto potrzebne albo taksowka.

    I z tych 800pln co tam wyzej liczysz sporo sie urwie.

    Natomiast co do mieszkania razem, nie chodzi o mieszkanie razem i dzielenie np.
    kuchni.
    Chodzi o zycie pod tym samym dachem ale z osobnymi wejsciami, kuchniami itp.

    Rozumiem niekompatybilnosci i wiem ze nie zawsze to rozwiazanie jest akceptowalne ale
    warto rozwazyc bo zyski moga byc znaczne.
    Mam pare znajomych konfiguracji w ten sposob zrobionych. Niektore dzialaja inne nie.
    Ale te co dzialaja maja z tego spore pozytki. np. na rate kredytowa rzucaja sie w
    praktyce 4 wyplaty/emerytury.

    Tyle ze oni maja osobne wejscia, osobne katy w ogrodkach, osobne liczniki...

    Opcji masz sporo ale niestety chyba zadna nie bedzie wymarzona, komfortowa.