  • Data: 2014-07-09 00:05:52
    Temat: Re: Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliuretan
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-08 22:38, ToMasz pisze:
    > polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb).

    Przeleciało mi to przez myśl, bo kleiłem niedawno lustro do płyty HDF
    klejem Den Braven do luster i płytek, no i zrobił na mnie wrażenie, choć
    był już przeterminowany (toteż zużyłem cały i tubę wyrzuciłem).
    Nawet nie jest taki drogi, bo ~20 zł, a zawsze przydatny. Myślę, że to
    strzał w dziesiątkę. :)

    --