  • Data: 2020-07-03 12:31:31
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak przy okazji bo tu o ekologie zahaczyło. Niedawno uświadomiłem sobie jakie
    potworne ilości śmieci generuję. Codziennie jeden worek (chyba ok. 30l). Tak swoją
    drogą (sorry, teraz się pisze by the way czyli BTW lub jakoś tak) co za mądrala
    wymyślił podawać to w litrach, jak bagażniki w samochodach. Ktoś z was wlał wodę do
    bagażnika i sprawdzał ile tam litów się zmieści? Nie o to chodzi.
    Codziennie jeden worek śmieci i to nie mały. W Polsce, to rodzina więc każdy coś tam
    dorzuci i jakoś nie zwracałem na to uwagi ale tu jestem sam i codziennie jeden worek
    śmieci wyrzucam. Co tam jest (bez obawy, nie będzie szczegółów) - opakowania.
    Większość przestrzeni zajmują opakowania. Butelki szklane, plastykowe, opakowania po
    owocach, opakowania, po ciastkach, opakowania .... Prawie same opakowania. Od razu
    dodaje, na wsiach nie ma segregacji śmieci albo bardzo rzadko. Najczęściej jest tak,
    że pojemniki stoją przy drodze i wrzucasz gdzie chcesz i co chcesz. Tak na nutę
    ekologiczną.
    K.