  • Data: 2020-07-03 21:18:27
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znowu a propos tym razem oczka wodnego. Co to pływa w moim baseniku?
    Nie do końca moim tylko mojego psa. Taki mały dziecięcy basenik kupiłem jej, żeby
    chłodziła się gdy będzie jej za gorąco. Basenik stoi na tarasie. Taras jest na
    wysokości ok. 3-3,5 m nad ziemią. Przestrzeń otwarta ale nic poza wiatrem i osami do
    tego basenu nie ma dostępu. Po 2-3 tygodniach zaczynają pływać jakieś dziwne maleńkie
    cośki. Z dna na powierzchnię i z powierzchni na dno tak w kółko. Skąd się to
    cholerstwo wzięło i co to jest?
    K.