  • Data: 2020-07-03 12:43:31
    Temat: Re: Moja woda
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2020 o 12:31 Kadar <o...@g...com> pisze:

    > Codziennie jeden worek śmieci i to nie mały. W Polsce, to rodzina więc
    > każdy coś tam dorzuci i jakoś nie zwracałem na to uwagi ale tu jestem
    > sam i codziennie jeden worek śmieci wyrzucam. Co tam jest (bez obawy,
    > nie będzie szczegółów) - opakowania. Większość przestrzeni zajmują
    > opakowania. Butelki szklane, plastykowe, opakowania po owocach,
    > opakowania, po ciastkach, opakowania .... Prawie same opakowania.

    U nas (w PL) jeszcze tak nie ma - ale w Hiszpanii w marketach jest tak jak
    na różnych demotach (portale ze "śmiesznymi zdjęciami"): - obrany banan w
    plastikowym opakowaniu, wszelkie owoce w plastikowych pudełkach, arbuz
    pokrojony w ćwiartki w plastikowym pudełku - itp.
    A wystarczy kupić to samo na lokalnym "targu" i nie będziesz miał co
    dziennie worka śmieci po opakowaniach.

    TG