  • Data: 2010-10-25 12:01:17
    Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Suri" f...@g...goo
    glegroups.com

    > 18+25=43

    : "Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
    : robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
    : mniej więcej ok pięćdziesięciu lat."

    : Eneuelu!!! Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem a dodatkowo miał
    : odrobinę więcej pomyślunku abstrakcyjnego, to zauważyłbyś, ze
    : pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
    : Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:

    Odpowiedź jest uzależniona od średnicy koła.

    : Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego życia. (:

    W pewnym sensie masz rację. Jedni liczą długość życia poczynając
    od poczęcia, inni od urodzenia, a inni jeszcze inaczej. Dalajlama
    liczy sobie więcej niż można sobie wyobrazić.

    -=-

    Pozostaje pytanie:

    W jaki sposób mole zalęgły się w tej (zamkniętej) szklance?

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
    . .09 . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
    0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
    P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
    06 11 1415 18 22 408
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03