eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domMontaż kuchenki gazowo - elektrycznej w ciągu mebli - 3cm... › Re: Montaż kuchenki gazowo - elektrycznej w ciągu mebli - 3cm...
    From: Tomasz <t...@w...delthis.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Montaż kuchenki gazowo - elektrycznej w ciągu mebli - 3cm...
    Date: Sat, 2 Jan 2010 23:00:50 +0100

    Dnia Sat, 2 Jan 2010 16:52:55 +0100, Piotrek napisał(a):
    > Aktualnie sąsiadujące meble przylegają do boków starej kuchenki, tymczasem w
    > instrukcji nowej kuchenki warunkiem instalacji jest odstęp po 3cm z każdej
    > strony do najbliższych boków mebli :(

    U mnie krytycznym okazało się długotrwałe (godzinne), intensywne gotowanie
    30l garnka na dużym palniku. W szafce obok zaczęła się odkształcać folia na
    kancie drzwiczek. Myślę, że sam ogień rozszedł się po dnie dużego gara i
    buzował zbyt blisko plastiku. Gdybym zauważył to wcześniej, mógłbym uchylić
    drzwiczek, żeby je trochę odsunąć od ognia. Tyle, że to trochę ekstremalna
    sytuacja i pewno taką miał na uwadze producent.

    Blat i boki szafki nie poniosły najmniejszego uszczerbku i nie ma na nich
    najmniejszych śladów. Przy korzystaniu z piekarnika szafka obok jest
    ciepła, ale również bez żadnych konsekwencji.

    Myślę, że przy zwykłym codziennym gotowaniu nie powinno być problemów.
    I również nie znam nikogo, kto dbałby o te odstępy. :-)

    --
    Tomasz