    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 12 Dec 2014 13:45:51 +0100

    Fri, 12 Dec 2014 13:17:18 +0100, Maniek4

    > Masz racje.

    > Stary, Tobie juz sie calkiem cos popitolilo.

    Nie mnie, tylko tobie. Znowu się zapętlasz, manipulancie.

    > Przeciez to Tobie nie podoba sie moje pisanie.

    Nie no, piszesz zajebiście.

    > Ja tylko wskazuje Ci, ze masz wybor.

    Ta jest Panie komendancie!

    > Chcesz to czytaj. Bede zaszczycony. :-P

    Stary, zmienny jeteś jak rękawiczka na wietrze.

    > Wez bo leca mi lzy normalnie.

    To może mniej cebuli zapodawaj.

    > No mnie, mnie.

    A, to jak ciebie, to co innego.

    > I chcesz sie tak splycac?
    > No wez przestan.

    Zawsze możesz coś napisać o swoim tanim telefonie co działa lepiej niż ten
    drogi. Tylko co z tego, skoro strzelisz focha jak tylko odezwie się ktoś,
    kto cię po pleckach nie poklepie... hihi

    --
    Pozdor Myjk