  • 211. Data: 2017-09-08 15:53:34
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 15:47, maniek4 pisze:
    > To jest dosc ryzykowna teza. Wyzej podawalem linki trasy
    > Miszkolc-Zagrzeb, gdzie przez Budapeszt w tamtym czasie bylo szybciej a
    > GM zawsze sugeruje obwodnice. Mysle tez, ze nie ma bata zeby przez Wisle
    > bylo szybciej jak Radzyminska kiedykolwiek.

    Teza jest myślę słuszna, tylko dane według których GM sobie ten czas
    wylicza nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 212. Data: 2017-09-08 16:15:09
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-08 o 15:53, Kżyho pisze:

    > Teza jest myślę słuszna, tylko dane według których GM sobie ten czas
    > wylicza nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością...

    Teza sluszna, tylko czasem nie daje sie udowodnic.
    Poobserwuj trase przez Budapeszt. Latem wszyscy pchaja sie na obwodnice
    a tam korki az milo. Tyle, ze GM w ogole nie bierze pod uwage przejazdu
    przez miasto.

    Pozdro.. TK

  • 213. Data: 2017-09-08 16:36:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 16:15, maniek4 pisze:

> [...]
    > Poobserwuj trase przez Budapeszt. Latem wszyscy pchaja sie na obwodnice
    > a tam korki az milo. Tyle, ze GM w ogole nie bierze pod uwage przejazdu

    Jak już powiedziałem - GM nastawione jest na najszybszą trasę, ale
    widocznie niejednokrotnie dostaje złe dane źródłowe do analizy i potem
    kupa z tego wychodzi.
    Nie zdziwiłbym się również gdyby władze Budapesztu/Węgier dogadały się z
    Google i celowo przejazd przez miasto jest wyłączony z wytyczania trasy,
    żeby im masowo ludzi do miast nie pchali. Bo pewnie 50% ruchu wtedy by
    poszło przez centrum, jakby GM zaczął tam trasę wyznaczać.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 214. Data: 2017-09-08 16:48:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 września 2017 16:36:49 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > żeby im masowo ludzi do miast nie pchali. Bo pewnie 50% ruchu wtedy by
    > poszło przez centrum, jakby GM zaczął tam trasę wyznaczać.

    50% kierowców używa GM wg Ciebie?

  • 215. Data: 2017-09-08 16:56:27
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 16:48, Kris pisze:
    > 50% kierowców używa GM wg Ciebie?

    Nie wiem czy akurat dokładnie 50%, ale myślę, że bardzo dużo. Zwłaszcza
    na takiej tranzytowej trasie.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 216. Data: 2017-09-08 19:36:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 16:56 Kżyho <k...@c...pl> pisze:

    > Nie wiem czy akurat dokładnie 50%, ale myślę, że bardzo dużo. Zwłaszcza
    > na takiej tranzytowej trasie.

    Masz CB? - pewnie nie masz, bo byś zauważył, że praktycznie żaden
    Tir-owiec nie używa nawigacji.
    Potrafią przez pół godziny dopytywać się jak dojechać do...
    Z tym "bardzo dużo" byłbym ostrożny.

    TG

  • 217. Data: 2017-09-08 20:29:15
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    maniek4 wrote:

> [...]
    > Poobserwuj trase przez Budapeszt. Latem wszyscy pchaja sie na
    > obwodnice a tam korki az milo. Tyle, ze GM w ogole nie bierze pod

    Łoj, nudny jesteś jak flaki z olejem

    Pzdr. PePe.

  • 218. Data: 2017-09-09 13:10:59
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-08 o 16:36, Kżyho pisze:

> [...]
    > żeby im masowo ludzi do miast nie pchali. Bo pewnie 50% ruchu wtedy by
    > poszło przez centrum, jakby GM zaczął tam trasę wyznaczać.

    Moze byc tak jak piszesz, ale dla nas uzytkownikow nie ma to znaczenia.
    Ja w kazdym razie nie zastanawiam sie nad procesem, tylko interesuja
    mnie wyniki koncowe. A te sa jakie sa. I tak chyba konczac ta dyskusje,
    na podstawie czesto tak dziwnych wynikow, osobiscie oceniam te nawigacje
    jako przydatna, ale bez zadnego wow. Moim zdaniem bardzo daleko jej do
    uzywanego przez niektorych w tejdyskusji okreslenia "idealna". Z drugiej
    strony jest darmowa dla wszystkich i trudno ten fakt przecenic.

    Pozdro.. TK

  • 219. Data: 2017-09-09 13:22:11
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-08 o 20:29, Pepe pisze:

    > Łoj, nudny jesteś jak flaki z olejem
    >
    > Pzdr.  PePe.

    Kto wie? Moze lepsze jest takie zaangazowanie jak Twoje, wygladajace na
    pojedynczy piard na koniec dyskusji?

    Pozdro.. TK

  • 220. Data: 2017-09-09 13:46:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 września 2017 19:36:02 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Masz CB? - pewnie nie masz, bo byś zauważył, że praktycznie żaden
    > Tir-owiec nie używa nawigacji.
    > Potrafią przez pół godziny dopytywać się jak dojechać do...
    > Z tym "bardzo dużo" byłbym ostrożny.

    Znam kilkunastu tirowców i wszyscy używają automapy. Bo GM nie ma opcji
    wykluczenia trasy tylko dla osobówek. A na CB pewnie wołają, żeby się
    upewnić jak już są w pobliżu, bo jak taki tirowiec z naczepą wpierniczy
    się w złą drogę i musi potem dwie godziny 2km cofać bo nie da się nawrócić
    to wolą zapytać... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.