  • 91. Data: 2017-09-01 14:02:03
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-01 o 13:14, Kris pisze:

    > To zacznij używać normalnych nawigacji i wtedy racej zauważysz wtedy różnice

    W sumie, może słuszny trop Kris. Ja jeździłem długie lata na mega dobrej
    wtedy Automapie (jeszcze tej pod Windowsa CE) i GM po tym, to było
    średnie mocno przeżycie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 92. Data: 2017-09-01 15:20:25
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-01 o 11:42, Adam Sz. pisze:

    > Nie wiem jak Wy tego używacie - zrobiłem z 3-4 tygodnie temu trasę
    > prawie 2 tys km na Chorwację i ani razu nie zawiodła, nie kazała zawracać
    > ani nie kazała jeździć w kółko :-) Jak dla mnie to problem siedzi w
    > użytkowniku, a nie mapie ;)

    Wielkie mi co. Samej autostrady z tysiac km, wiec trudno w ogole
    zabladzic. Chorwacja to znowu taki zurbanizowany kraj, ze daj spokoj.
    Zagrzeb niecaly milion ludzi. Split nie przekracza 200 000. Dalmacja to
    prawie sama preria O czym mowa...
    Durna nawigacja nie mowi, ze zjechales z trasy. Orientujesz sie dopiero
    jak z dwoch kilometrow do celu robi sie kilkanascie.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2017-09-01 15:40:27
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-01 o 12:42, Kris pisze:

    > Wejdź na pl.misc.samochody tam w ostatnich tygodniach kilka obszernych wątków jest
    o gogle maps. Raczej negatywne opinie.
    > A w porównaniu do innych nawigacji to GM wypada słabo

    Sprawa jest dosc prosta.
    Jak sie raz w roku wyjedzie samochodem dalej, prawie wylacznie
    autostrada to mozna chwalic. Mnie tez ze 2000 km autostrada dobrze
    prowadzila. :-)

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2017-09-01 16:59:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 15:40:27 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Sprawa jest dosc prosta.
    > Jak sie raz w roku wyjedzie samochodem dalej, prawie wylacznie
    > autostrada to mozna chwalic. Mnie tez ze 2000 km autostrada dobrze
    > prowadzila. :-)

    A jednak napisales ze na drodze szybkiego ruchu chciala kierowac w barierki
    ;) Uzgodnij wersje przed wyslaniem ;) PS. nie uzywam nawigacji raz w roku,
    wyjezdzam tez troche czesciej z garazu i nie jezdze tylko autostradami :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2017-09-01 19:51:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 13:14:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To zacznij używać normalnych nawigacji i wtedy racej zauważysz wtedy różnice

    Ale po co, skoro GM spisuje się w moim wypadku na medal? :-)
    Prowadzi tam gdzie chce, proponuje alternatywne trasy w przypadku korka.
    Miód malina.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 96. Data: 2017-09-01 20:36:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 19:51:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale po co, skoro GM spisuje się w moim wypadku na medal? :-)
    > Prowadzi tam gdzie chce, proponuje alternatywne trasy w przypadku korka.

    Tak się Tobie wydaje. Zacznij korzystać z normalnych nawigacji i zobaczysz różnice.
    W ostatnich tygodniach GM testowo używałem w okolicy którą znam jak własną kieszeń.
    Ostrzeganie o korkach i alternatywne trasy to bzdura. Na siłę w korek prowadzi,
    długość]czas korka zaniża, w ślepe ulice prowadzi itp.
    A w Niemczech GM to już totalna tragedia

  • 97. Data: 2017-09-01 20:48:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 20:36:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    długość]czas korka zaniża, w ślepe ulice prowadzi itp.
    > A w Niemczech GM to już totalna tragedia

    Używałem GM do nawigacji w Polsce, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, na Malcie,
    w Czechach, Słowacji, Niemcach, Austrii, Chorwacji, na kilku wyspach
    kanaryjskich, na Cyprze, we Włoszech, w Słowenii, w Norwegii, Anglii,
    a nawet w Gruzji :-)

    Serio nie przekonacie mnie do "zwykłej" mapy. Używałem 7-8 lat temu
    Automapy dedykowanej i do GM to się nawet nie umywa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2017-09-01 21:00:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 20:48:55 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Serio nie przekonacie mnie do "zwykłej" mapy. Używałem 7-8 lat temu
    > Automapy dedykowanej i do GM to się nawet nie umywa :-)

    Ja pi....le. 7-8 lat temu AM używałeś i do dzisiejszych gm ją porównujesz?
    Wtedy pewnie byś w tej Gruzji nawet online nie był bo koszt netu by Ciebie zabił
    Potestuj teraz, ponownie proponuję wątki na sąsiedniej grupie przeczytać.
    Na dzisiaj GM to działa ale bez jak to maniek pisze "bez echów i ochów" Inne programy
    do nawigacji działają zdecydowanie lepiej.

  • 99. Data: 2017-09-01 21:09:22
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-01 o 16:59, Adam Sz. pisze:

    > A jednak napisales ze na drodze szybkiego ruchu chciala kierowac w barierki
    > ;) Uzgodnij wersje przed wyslaniem ;)

    S7 to nie autostrada. Przejedz sie od Kielc do Radomia a sam sie
    przekonasz. To sa fakty z ktorymi sie nie dyskutuje. Sprawa bezsprzeczna
    jest fakt, ze nawigacja nie informuje o zmianie trasy. Latwo sie
    przekonac samemu wyjezdzajac spod garazu. Uwazasz, ze tak sie powinna
    zachowywac nawigacja?

    PS. nie uzywam nawigacji raz w roku,
    > wyjezdzam tez troche czesciej z garazu i nie jezdze tylko autostradami :-)

    E no pod domem to ja tez robie duzo kilometrow. Ale nawigacji nie uzywam.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2017-09-01 21:21:34
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-01 o 20:48, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > w Czechach, Słowacji, Niemcach, Austrii, Chorwacji, na kilku wyspach
    > kanaryjskich, na Cyprze, we Włoszech, w Słowenii, w Norwegii, Anglii,

    Noo skoro tak to sorry. Faktycznie musi byc dobra. Gdybys jeszcze uzywal
    w Wenecji to juz w ogole git nad gity. Tylko nie mam pojecia czego to
    dowodzi? Przeciez nikt nie pisze, ze za granica nie dziala..

    Pozdro.. TK