  • 191. Data: 2017-09-07 15:06:48
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-07 o 13:59, Kżyho pisze:

    > True... Zwłaszcza weekendy mnie bolą, których z dobrą pogodą to może
    > było z kilka. A tak to, co wychodziłem pogrzebać sobie przy moim starym
    > aucie (nie mam garażu), czy chciałem coś tam porobić w okół domu, to
    > wiecznie deszcz, deszcz i deszcz.
    > Teraz na weekend mam zorganizowanego grilla na prawie 40 osób. I co? I
    > od tygodnia pada i jakoś nie wierzę, że w weekend się wypogodzi nagle :/

    W ten weekend, jak mi ekipa około 2:00 zmarzła solidnie na grillu, to
    musiałem kominek odpalić :D

    --
    Pete

  • 192. Data: 2017-09-07 16:43:09
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-07 o 15:06, Pete pisze:

    > W ten weekend, jak mi ekipa około 2:00 zmarzła solidnie na grillu, to
    > musiałem kominek odpalić :D

    A na Balkanach w niektorych rejonach w sierpniu mowili, ze od trzech
    miesiecy nie pada. U nas jak nie pada to zimno z malymi przerwami. Tak
    zimych nocy przez cale lato jak w tym roku to chyba jeszcze nie
    doswiadczylem.

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2017-09-07 16:44:13
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-07 o 14:16, Kżyho pisze:

    > A czemu tu ufać? Mówisz konkretny adres, wyświetla Ci podpowiedzi (z
    > tymi różnymi województwami jeżeli jest mnogość miast o tej samej
    > nazwie), wybierasz i w drogę.

    W czasie jazdy te podpowiedzi ogladac?

    Pozdro.. TK

  • 194. Data: 2017-09-07 17:24:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Jak sie powie tylko nazwe ulicy to zaproponuje najblizsza. Ale nie ma zakazu podac
    miejscowosc, ulica, numer.
    Dziala prawidlowo.

    b.

  • 195. Data: 2017-09-07 22:45:40
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-07 o 17:24, Budyń pisze:
    > Jak sie powie tylko nazwe ulicy to zaproponuje najblizsza. Ale nie ma zakazu podac
    miejscowosc, ulica, numer.
    > Dziala prawidlowo.

    Docelowo tak. Ale mowimy chyba o "nawiguj przez"?

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2017-09-08 07:15:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 września 2017 22:45:34 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
    podac miejscowosc, ulica, numer.

    > Docelowo tak. Ale mowimy chyba o "nawiguj przez"?

    chyba ty :) ja tego nie mam i tylko o tym wspomnialem. A potem bylo o gadaniu do
    pudelka.

    b.

  • 197. Data: 2017-09-08 09:07:57
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-08 o 07:15, Budyń pisze:
    podac miejscowosc, ulica, numer.

    > chyba ty :) ja tego nie mam i tylko o tym wspomnialem. A potem bylo o gadaniu do
    pudelka.

    W kontekscie punktu przez. A z celem to w ogole nie ma problemu, bo
    mozna go ustawic gadajac lub klepnac palcem zanim w ogole sie ruszy. Ja
    akurat nie gadam.

    Pozdro.. TK

  • 198. Data: 2017-09-08 09:09:48
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-06 o 21:43, Pete pisze:

    > Akurat w tym względzie jest lepsza od każdej nawigacji offline. I jest
    > darmowa

    > To Ci odpowiem. Inne władowałyby w remont za każdym razem. I po pół roku.

    A inne nie informuja o korkach?

    Pozdro.. TK

  • 199. Data: 2017-09-08 10:20:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-08 o 09:09, maniek4 pisze:

    > A inne nie informuja o korkach?

    Nie wszystkie. Ale większość remontów = brak korka

    --
    Pete

  • 200. Data: 2017-09-08 11:30:41
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-08 o 10:20, Pete pisze:

    > Nie wszystkie. Ale większość remontów = brak korka

    Nie ma sensu mowic o nawigacjach bez info o korkach, skoro mowimy o
    korkach. Reszte juz trzeba indywidualnie sprawdzac, ale nie jest tak, ze
    jedynie GM pokaze korek.

    Pozdro.. TK