    From: szary <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nadproża-jaka dobra wersja?
    Date: Sun, 12 Oct 2014 23:02:38 +0200

    Albercik wrote:

    > Dołączam się do pytania.

    Myślę nad tym ;), wersja dla ubogich

    a) http://images29.fotosik.pl/242/6e674ab4eb4728ccmed.j
    pg
    (to dom j-j) ponoć było ciut problemów z takim mocowaniem [znaczy po pewnym
    czasie].

    b) http://www.oknonet.pl/img/newsy/vbh/_big/2014-02-16_
    162546.jp
    Nie wiem z czego to jest, ale zastanawiam się nad...
    przyklejeniem zwykłego BK (400?) o grubości 10..12 cm do ściany na zwykły
    (lub jakis niezwykły) klej do BK cienkowarstwowy tj. na około otworu
    okiennego zamiast profili od MOWO (lub tylko odkupionych resztek z MOWO bo i
    tak można - na fragmentach a resztę dokleić z np. XPS-a.
    Co to da? Niby niewiele,
    1. możliwość wysunięcia okna bardziej na zewnątrz i głęboki parapet wewnątrz
    2. minimalne przesunięcie linii przenikania ciepła na zewnątrz
    3. ? (łatwiejsza wymiana okna po 25 latach?)

    Chyba łatwo to wykonać i malutko chyba kosztuje , 2x chyba i raz ale ;)
    Kusi mnie jeszcze wyciąć "kantówki" z XPS-a 10 cm (synthos-a).