  • 11. Data: 2009-06-25 22:07:15
    Temat: Re: Nadproże
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h20kvl$pog$1@news.onet.pl...

    > nie słuchajcie go to jest idio... kompletny ignorant.

    Lepiej tak niż mają powiedzieć, że "dom osiada to pęka, na każdej budowie
    tak pęka" :-)

  • 12. Data: 2009-06-25 22:15:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Lepiej tak niż mają powiedzieć, że "dom osiada to pęka, na każdej
    > budowie tak pęka" :-)

    robisz sie kompletnie niepoważny.

    nie odnosisz sie merytorycznie do tego co piszę tylko powielasz swoje
    pierdoły.

    jeszcze raz na jakiej podstawie proponujesz wykonanie nadproża jako:

    "3-4 pręty dołłem i i 2 pręty górą jeżeli niżesz niż 50cm. Strzemiona co 30
    świetle i w okolicach podpór zagęszczone. Musi zachodzić po 25-30cm nad
    każdą z podpór. "

    a jeśłi już to z jakiej stali mają być wykonane zbrojenia i jakim betonem
    zalane.

  • 13. Data: 2009-06-25 22:17:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > nad każdą z podpór. "
    >
    > a jeśłi już to z jakiej stali mają być wykonane zbrojenia i jakim

    no i przydałyby sie wymiary strzemion :)

  • 14. Data: 2009-06-25 22:20:02
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Ty się nie wymądrzaj :-) Przez takich minimalistów wykonawczych mamy taką o
    was opinię :-)
    Ty może cośtam wiesz i przejdziesz test kompetencji podczas pierwszej
    rozmowy z inwestorem hehe ale jak on odwróci głowe to pewnie tez mu zagrasz
    w trzy kubki :-)

  • 15. Data: 2009-06-25 22:28:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Ty może cośtam wiesz i przejdziesz test kompetencji podczas pierwszej
    > rozmowy z inwestorem hehe ale jak on odwróci głowe to pewnie tez mu

    przepraszam za języka:

    dalej pierdolisz jak rypnięty w głowę i nie odpowiadasz na pytanie.

    skoro udzieliłeś rady w sprawie konstrukcji nadproży to proszę napisz
    wszystko, średnice drutów, rodzaj stali, wymiary strzemion oraz wymiary
    samego nadproża, oraz rozstaw strzemion, najlepiej daj linka do pdfa z
    rysunkiem konstrukcyjnym.

    bo narazie twoja rada wygląda jak domowy sposób na usunięcie wyrostka
    robaczkowego, weź ostry nóż rozetnij brzuch i znajdź wyrostek i go utnij a
    potem zaszyj ranę grubą nicią.

  • 16. Data: 2009-06-25 22:31:48
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    > wszystko, średnice drutów, rodzaj stali, wymiary strzemion oraz wymiary
    > samego nadproża, oraz rozstaw strzemion, najlepiej daj linka do pdfa z

    Ty nie bądź taki mądry :-) Fszystkih rusumuf nie zjadłeś :-)

  • 17. Data: 2009-06-25 22:35:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ty nie bądź taki mądry :-) Fszystkih rusumuf nie zjadłeś :-)

    masz jakiś problem?

    przecież musisz umieć to zrobić skoro z taką pewnością udzielasz rad z
    zakresu konstrukcji budowlanych.

    ja nie potrafię policzyć nadproża ale ty widać potrafisz je policzyć i
    zaprojektować.

    co jeszcze potrafisz, czy w zakresie medycyny też potrafisz takie proste i
    pewne porady udzielać. bo przecież lekarze to łapówkarz i mordercy. Na
    prawie sie też pewnie znasz doskonale i udzielasz porad prawnych.

  • 18. Data: 2009-06-25 22:49:25
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > co jeszcze potrafisz, czy w zakresie medycyny też potrafisz takie proste i
    > pewne porady udzielać. bo przecież lekarze to łapówkarz i mordercy. Na
    > prawie sie też pewnie znasz doskonale i udzielasz porad prawnych.

    a ty dalej swoje :-)

  • 19. Data: 2009-06-25 22:50:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > a ty dalej swoje :-)

    uznaję że nie potrafisz nic. Jesteś typowym wiejskim filozofem.

  • 20. Data: 2009-06-25 22:51:48
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > uznaję że nie potrafisz nic. Jesteś typowym wiejskim filozofem.

    a ty wykonaffcą :-)