  • 11. Data: 2020-02-03 09:21:37
    Temat: Re: Nagroda Darwina jak zwykle dla Ruskiego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po drodze miał barierkę do przeskoczenia niestety.

    -----

  • 12. Data: 2020-02-03 11:21:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 08:38, Marek pisze:

    > Przecież widać jak wskakuje do kosza

    W koszu był drugi, a ten co odcinał widać że próbuje złapać kosz, gdyby
    nie barierka to by zdążył.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2020-02-03 19:23:29
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 01-02-2020 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma to jak wejść na dach i palnikiem ciąć pręty konstrukcji:
    > https://youtu.be/fCgLxg41xaI

    Wcześniejsze nagrania:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=620&v=sV
    rh65LjBwY&feature=emb_logo

    yabba

  • 14. Data: 2020-02-03 20:24:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.02.2020 o 19:23, yabba pisze:

    > Wcześniejsze nagrania:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=620&v=sV
    rh65LjBwY&feature=emb_logo

    Przecinali też bez wychodzenia z kosza
    https://youtu.be/sVrh65LjBwY?t=169

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2020-02-03 20:33:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czym tną - acetylenem, czy wodorem?

  • 16. Data: 2020-02-03 21:17:01
    Od: yabba <...@...pl>

    > Wcześniejsze nagrania:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=620&v=sV
    rh65LjBwY&feature=emb_logo

    Tu jeszcze lepsze, z kamery na pracowniku. Nie wiem czy tym co zginął
    czy innym. Ten ma szelki i przypina się do kosza. Ale karabińczyk
    wygląda jakoś tak słabo. Jak z Castoramy do wieszania wiaderek, a nie
    jak sprzęt zabezpieczający z atestem.

    yabba

  • 17. Data: 2020-02-04 21:33:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie to ma dla Ciebie znaczenie czym tną? Nie tnie się ani acetylenem ani wodorem.
    Tnie się tlenem. Obstawiam że płomień pomocniczy byl z propanu butanu.

  • 18. Data: 2020-02-04 22:48:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.02.2020 20:06, t-1 wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Maszt_radiowy_w_Konsta