    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Date: Thu, 15 Apr 2010 14:17:54 +0200

    news:hq6s35$e49$2@srv.cyf-temu. Żadnego odzewu.

    > I nie dziwię. Kosztorysowanie kosztuje i za to się płaci.
    Za to że ktoś poda cenę swojej usługi czy towaru?

    > No widzisz. Raz napisałeś maila, lekką ręką rzuciłeś go wielu
    > firm i oczekujesz, że wielu ludzi poświęci ci swój czas za darmo?
    > Weź zestawienie, idź do kosztorysanta, zrobi ci wycenę.
    > Ale będziesz musiał za to ZAPŁACIĆ.

    Za podanie cen?
    Ta przykładowa więźba: wysyałsz wymiary do kilku tartaków i oczekujesz
    wyceny.
    To chyba logiczne.
    Przez cały okres budowy zbierałerm oferty od wszystkich okolicznych składów
    + ew sprawdzałem ceny w necie.
    Nikt nawet nie zwspomniał ze za udostępnienie cen mam zapłacić
    Tylko ze ja to wszystko załatwiałem najczęściej osobisci lub telefonicznie.
    Ale np zapytanie o okna rozesłałem przez net i dostałem odpowiedzi. Kilku
    dystrybutorów pózniej zadzwoniło dodatkowo i była mozliwośc negocjacji.
    Mając oferty konkurencji miałem lepsze pole do manewru negocjując upusty

    Krzysiek