  • 1. Data: 2022-03-22 06:14:14
    Temat: Najem i wojna
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, All.

    Wczoraj na TVN pisali najświeższe dane z rynku wynajmu nieruchomości.
    Zapamiętałem Wrocław bo tam są największe skoki.
    I tak:
    ilość ofert -75%
    średnia cena +25%

    Pete

  • 2. Data: 2022-03-22 07:10:04
    Temat: Re: Najem i wojna
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 22.03.2022 05:14, Pete wrote:
> [...]
    >
    > Wczoraj na TVN pisali najświeższe dane z rynku wynajmu nieruchomości.
    > Zapamiętałem Wrocław bo tam są największe skoki.

    mnie bardziej zastanawia co będzie, jeśli wprowadzą prawo, że
    imigrantowi musisz dać 6 miesięcy wypowiedzenia i dopiero wtedy, gdy nie
    płaci min. 3 miesiące...
    Nierealne? w UK było wypowiedzenie 6 miesięcy z powodu srowida, realnie
    min. 12 m-cy i ponad ?1000 kosztów dla właściciela, żeby się pozbyć
    lokatora. Wielu zapłaciło najemcy za szybkie wyprowadzenie się, bo to
    taniej niż szukać pomocy w socjaliźmie, gdzie urzędnik oficjalnie mówi
    "nie wyprowadzaj się, bo i tak cię nie wyrzuci"

    Lukasz

  • 3. Data: 2022-03-22 07:25:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 22.03.2022 06:14 you wrote:

    > Hello, All. Wczoraj na TVN pisali najświeższe dane z rynku wynajmu
    > nieruchomości. Zapamiętałem Wrocław bo tam są największe skoki. I
    > tak: ilość ofert -75% średnia cena +25%

    Poprawka: +36%

    https://tvn24.
    pl/biznes/z-kraju/wynajem-mieszkania-sytuacja-na-ryn
    ku-najmu-ceny-liczba-
    ofert-material-polska-i-swiat-5644417

    --
    Pete

  • 4. Data: 2022-03-22 07:27:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ddddddddddddd.
    On 22.03.2022 07:10 you wrote:

> [...]
    > najemcy za szybkie wyprowadzenie się, bo to taniej niż szukać pomocy
    > w socjaliźmie, gdzie urzędnik oficjalnie mówi "nie wyprowadzaj się,

    Będzie problem jak takie prawo wprowadzą.
    Na razie szykuje się kolejny wzrost cen nieruchomości.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2022-03-22 18:56:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 22 marca 2022 o 07:27:32 UTC+1 Pete napisał(a):

    > Będzie problem jak takie prawo wprowadzą.
    > Na razie szykuje się kolejny wzrost cen nieruchomości.
    >

    > --
    > Pete
    Z wzrostem cen to owczy pęd wywołany nieuczciwą reklama i brakiem wiadomości wśród
    tych co kupują i chcą kupić. Teraz jest sytuacja nadzwyczajna i żadnych wniosków
    wyciągać nie można. A jeśli już coś teraz kupować to cukier, mąkę, konserwy, sraj
    taśmę, filtry do wody, małe baterie słoneczne itp. W Ukrainie, jakoś mi to "w" nie
    podchodzi wolałbym "na", też mieli własne domy, mieszkania, samochody i już nie mają.
    Na dodatek specjalnie na odszkodowania od ruskich liczyć nie będą mogli jeśli odeprą
    agresora. Żeby coś dostać musieli by wygrać z ruskimi wojnę i doprowadzić do
    podpisania przez nich aktu kapitulacj i traktatu pokojowego. A to nierealne. Niby
    zajęte są jakieś aktywa rosji za granicą. Ale jak znam życie w pierwszej kolejności
    pieniądze dostaną ci co dostarczali broń i inna pomoc. Obstawiam że dla wszystkich
    nie wystarczy. Już się o to eskimosi postarają. Zabieranie nieruchomości i jachtów to
    propaganda pod publiczkę. Bo niby na jakiej podstawie. Ze ktoś się w zsrr urodził. O
    tym że kupił za legalne na zachodzie pieniądze wspominać chyba nie muszę. Poza tym ci
    od jachtów i pałaców mają więcej paszportów różnych państw niz wszystkich palców
    jakie mają. I na bank mają ten najważniejszy paszport, eskimosji. Uważam że nie ma
    żadnych logicznych podstaw żeby drożały w Polsce nieruchomości. Chwilowo rynek najmu
    jest rozregulowany bo pojawiło się zakłócenie. Do tego zagrożenie ruskim atakiem na
    Polskę nie jest zerowe. Kto puttinowi zabroni wydać dekret że z wyjątkiem niemiec
    wszystkie kraje które w dowolny sposób pomagają Ukrainie są w stanie wojny z rosja.

  • 6. Data: 2022-03-23 06:30:30
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-22 o 18:56, SOWIECKA KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    /bełkot - ciach/

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, kanalia Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityke:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę
    prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć
    broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd
    zagrożona to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie
    bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że
    jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I
    są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a
    nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała
    wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańskiego i
    Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak
    Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli
    zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."