  • 11. Data: 2012-11-13 20:56:02
    Temat: Re: Nieogrzewany strych (2spadowy dach)
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:k7tvnk$238c$1@adenine.netfront.net...
    > Użytkownik "Adams" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ....rrrrwa, a po uj? Dostrzegasz różnice miedzy wnętrzem budynku a
    > nieogrzewanym strychem? Jakies punkty rosy, te sprawy, jarzysz?

    Budyn kur...w czepiasz sie,
    Mam nieogrzewany strych, mam izolacje, czy to zle ?????????
    Upewnij mnie ze zle zrobilem, a moze powininiem zostac na etapie
    dachowki i membrany ???????
    Nie moglem.
    Po pierwsze, byc moze przez wiekszosc ignorowane, tak mialem
    w projekcie

    Widzialem mnostwo budow gdzie welna byla na poddaszu tylko na sznurkach,
    ale nie widzialem zeby byla tylko dachowka i membrana.

    pozdrawiam
    Adams

    .net ---

  • 12. Data: 2012-11-13 21:15:29
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Budyn kur...w czepiasz sie,
    > Mam nieogrzewany strych, mam izolacje, czy to zle ?????????

    tak - poniosles koszty bez sensu, paroizolacją utrudniasz dyfuzje pary w
    warstwie gdzie punkt rosy moze wystapic równiez od srodka. A teraz radzisz
    to innym.

    > Upewnij mnie ze zle zrobilem, a moze powininiem zostac na etapie
    > dachowki i membrany ???????

    do czegos dochodzimy :)

    b.

  • 13. Data: 2012-11-13 21:57:52
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    > tak - poniosles koszty bez sensu, paroizolacją utrudniasz dyfuzje pary w
    > warstwie gdzie punkt rosy moze wystapic równiez od srodka. A teraz
    > radzisz to innym.

    Ok.
    Zostanmy kazdy z nas przy swoim zdaniu.

    pozdrawiam
    Adams

  • 14. Data: 2012-11-14 11:28:20
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Amir -jak masz rozwizaną wentylacje tego strychu?

    Wentylacja jest taka, ze nie jest posklejana folia wysokoparoprzepuszcalna i
    wiele tam w miejscu gdzie nie mam wełny jeszcze, na szczycie wzdłuż nie mam
    wentylacji bo zawiewal mi tam śnieg zimą pod gąsiorem i dałem tam taśmę
    kominową ale co s wydaje mi się, ze ta wentylacja jest za słaba i lepiej był
    nie ocieplać tego, co proponujesz?

    Ponadto nie dali mi foli przy szczycie dachu
    http://tnij.org/daszekkkk

    i w 80% ta czesc jest zakryta juz wełną a ok 20% zostało niedokończone i to
    ta niby wentylacja jedyna jaka jest
    i w miejscach gdzie są wyłazy dachowe tez wieje, a są 2.

    pozdrawiam
    Amir