  • 11. Data: 2015-07-31 22:25:46
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 21:14:21 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kris... wyślij mu ten telefon, widzisz jak mu na nim zależy ;-)))
    Sprzedałem rodaków. Przyjechał, zapłacił, dyrektora banku nie mieszał do transakcji.
    Xperia z3,prawie nowka, kuzyn płakał jak mi ją sprzedawał;)

  • 12. Data: 2015-07-31 22:52:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-31 o 22:25, Kris pisze:
    > Sprzedałem rodaków. Przyjechał, zapłacił, dyrektora banku nie mieszał do
    transakcji.
    > Xperia z3,prawie nowka, kuzyn płakał jak mi ją sprzedawał;)

    Dobra cena. Cza se bylo zostawic. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2015-07-31 23:25:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 22:53:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Dobra cena. Cza se bylo zostawic. :-)
    Kuzyn 3tyg temu z wysp zjechał, potrzebujący był to mi za 450oddał. Potestowałem
    tydzień jako telefon,w zeszłym tygodniu jako nawigacja nam służyła- wgrana automapa
    pod duńską granice w te i nazad nas poprowadziła bez przeszkód.
    Sama nawigacja dawała rade ale jak rejestrator jazdy(Rysiek) dodatkowo odpaliłem to
    się grzał i ładowarka samochodowa nie dawała rady naładować na bieżąco.
    Telefon jak telefon ale jakiś taki szklany i na dziwne karty nanosim. Nie przypadł mi
    do gustu na olx wstawiłem, dobry człowiek przyjechał, zapłacił bez targowania i
    zabrał.
    Straty nie miałem;)

  • 14. Data: 2015-07-31 23:37:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 23:25:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Straty nie miałem;)

    Paul Smith się odezwał:
    "Witaj przyjacielu, właśnie skontaktował mój dyrektor banku o swoje
    pieniądze i powiedziano mi, że nie otrzymał potwierdzenia wysyłki od
    ciebie, więc o co chodzi o otrzymaniu przesyłki? Chcę, abyś łaskawie
    wrócić do nich z dowodem wysyłki do weryfikacji w celu aktywacji konta
    natychmiast.

    Czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej.
    Dzięki"

    Kłamca. Napisałem mu że gołąb wystartował i od zachodniej strony mają wypatrywać.
    A gołębia pozwoliłem nie odsyłać tylko rosoł mieli zrobić.

  • 15. Data: 2015-08-01 00:05:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-31 o 23:25, Kris pisze:
    > Kuzyn 3tyg temu z wysp zjechał, potrzebujący był to mi za 450oddał.

    Znaczy robil kariere na emigracji i wrocil jak kabanos?

> [...]
    się grzał i ładowarka samochodowa nie dawała rady naładować na bieżąco.

    A no slaba ladowarka. Mam to samo za to bateria starcza na trzy dni.

> [...]
    mi do gustu na olx wstawiłem, dobry człowiek przyjechał, zapłacił bez targowania i

    Rzecz gustu. Mi design regularnego kawalka szkla odpowiada i co
    wazniejsze serwis Sony jest bez zarzutu. Raz naprawili a drugi raz
    wymienili na nowy wodoszczelny telefon zalany woda. Nastepny jaki
    kupilem tez jest Sony. Z czasem dochodze do wniosku, ze marka nie ma
    znaczenia tylko liczy sie serwis.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2015-08-01 00:25:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 00:05:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Znaczy robil kariere na emigracji i wrocil jak kabanos?
    Ano. Z moich obserwacji wynika że delikatnie mówiąc lekko nieudaczni emigrują.

    > A no slaba ladowarka. Mam to samo za to bateria starcza na trzy dni.

    Ładowarka niby ok 2100mA. Podobno jakieś ograniczenia w softach telefonów są. Niby
    jest jakaś aplikacja która to poprawia, nawet ściągnełem ale z Z3 nie działała. Nazwy
    nie pamiętam teraz

> [...]
    > wymienili na nowy wodoszczelny telefon zalany woda. Nastepny jaki
    > kupilem tez jest Sony. Z czasem dochodze do wniosku, ze marka nie ma
    Dlatego właśnie chyba już 4rowery z decathlonu kupiłem

  • 17. Data: 2015-08-01 08:55:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    to się grzał i ładowarka samochodowa nie dawała rady naładować na bieżąco.

    jakiegos goclavera odpaliłem w aucie - dzialal yanosik i google mapa jako nawigacja.
    Zgrzał sie tak az odmowil wspolpracy. W koncu trafil na kratke wentylacji i do konca
    juz poprawnie dzialalo.

    b.

  • 18. Data: 2015-08-01 09:56:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-01 o 00:25, Kris pisze:
> [...]
    jest jakaś aplikacja która to poprawia, nawet ściągnełem ale z Z3 nie działała. Nazwy

    A nie wiem o czym mowisz. Cos jednak w tym jest, bo oryginalna ladowarka
    laduje bez problemu, a inne jakie mam np. w domu nie zawsze laduja do
    konca. To samo samochodowa. Podejrzewam, ze maja malo amper. Mialem to
    sprawdzic ale jakos sie zeszlo.

    > Dlatego właśnie chyba już 4rowery z decathlonu kupiłem

    O ile jest sie amatorem to sposob nawet dziala.

    Pozdro.. TK