    From: ToMasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Nowa droga
    Date: Thu, 10 Jul 2014 22:14:34 +0200

    > Jak to obejsc aby misto podjelo z nami dialog w celu przejecia w/w
    > odcinka drogi.
    Jak miasto nie chce jej przejąć, to ja ją wezmę. Jak będzie moja, to
    zrobię na niej kręgielnie. JAk będziecie chcieli przejechać, to będzie
    trzeba płacić jak za grę w kręgle. Minimalny czas wejścia na teren -
    bilet jednogodzinny. Oczywiście znając życie oddacie sprawę do sądu, o
    ustanowienie służebności drogi koniecznej. Sprawę wygracie, ale
    służebność drogi koniecznej zazwyczaj wiąże się z opłatą jednorazową i
    /lub opłatami za użytkowanie.
    Teraz wiesz dlaczego miasto się nie zgadza żeby Wam zrobić krzywdę?

    ToMasz