  • 11. Data: 2009-03-01 16:13:51
    Temat: Re: Nowe kaloryfery a pomiar ciepła?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >A bo np. osiedle ma super hiper sterowanie pogodowe, tak że kręcenie
    >przy kaloryferach nie ma sensu... daję na 5 i i tak samo się reguluje.
    >A ja niestety lubię mieć cieplej niż inni...
    >;-)
    >
    >Nie dość że zapłacę więcej za prąd (farelka) to jeszcze obedrą mnie za
    >ogrzewanie..

    Masz jedynie dwa rozwiązania: pierwsze to wyprowadzka do nowego budownictwa
    gdzie masz instalację co.o. zupełnie inaczej zasilaną i opłacaną lub
    nagrzewaj mieszkanie w nocy gdy czujnik pogodowy podaje więcej ciepła.
    Zresztą nawet w nowym budownictwie wydaje mi się, że także jest sterowanie
    pogodowe.
    Aaa, jeszcze jedno rozwiązanie mi się przypomniało - szukaj mieszkania z
    niezależnym c.o.

  • 12. Data: 2009-03-01 21:10:45
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    wiadomości news:49aab454$0$29395$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > pogodowe.
    > Aaa, jeszcze jedno rozwiązanie mi się przypomniało - szukaj mieszkania z

    Tylko że dopóki ściany międzylokalowe oraz stropy nie mają izloacyjności jak
    przerody zewnętrzne to zawsze sasiad może grzać się ciepłem sąsiadów.

  • 13. Data: 2009-03-10 12:10:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzemo p...@g...com ...

    > Bardzo niesprawiedliwe. Jak sobie dogrzeję pomieszczenie np. farelką
    > to zapłacę więcej
    >:-(

    to niestety jest jedyny minus na ktory wpadłem. Nie wiem jak np.
    zareagowałaby spóldzielnia gdybym poinformował ja, ze zamierzam zalozyc
    ogrzewanie podlogowe, wobec czego owszem, zgadzam sie placic za zuzyte
    cieplo, ale juz za temperature w pomieszczeniu nigdy w zyciu.