eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domO LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"? › Re: O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
  • Data: 2015-11-25 15:09:24
    Temat: Re: O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "G.S." <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:alpine.WNT.2.20.1511250005040.1752@virtual...

    >Witam obecnych, zdaniem mojego hamstera ostatni tutejszy post
    >jest z września, ale może ktoś tu jeszcze żyje i zagląda ;)

    to cos nie bangla, od konca wrzesnia bylo tu dobre 20 watkow

    > Najlepiej osobiście (przez grupowicza)
    > sprawdzone, choćby przy okazji wizyty u znajomych ;)
    > pzdr, Gotfryd

    nie jest tanio ale mam w zasadzie wszystkie 11 watowe modele
    ktore facet sprzedaje w lacznej ilosci 20 szt

    przetwornice dzialaja na 50kHz+, nie widze wiekszej roznicy
    miedzy halogenowa zarowka 77W e27 osram a 3000K CRI
    typ. 97 jasność typ. 985lm

    moze tylko taka ze swiatlo z leda jest bardziej rownomiernie
    rozlozone, ale za to ma tylko te 160 stopni

    jezeli interesuje cie cos konkretnego to moge zmierzyc

    --
    http://db.org.pl/