    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Date: Tue, 11 Dec 2012 15:39:43 +0100
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>

    news:50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...

    > Maniek. Nie dostrzegasz jednego. Z Korwina zrobiono wariata gadającego
    > bzdury i odsunięto od władzy dlatego bo zaczął zagrażać interesom
    > cwaniaków w rządzie oraz wpływowym osobom. Szybko zrobiono z niego wariata
    > jak tylko jako praktycznie jedyny zaczął wprowadzać w życie to co jak to
    > okresliłeś "wygaduje sobie"

    Dobrze.
    Reforma Sluzby zdrowia powinna polegac na zlikwidowaniu obecnie dzialajacej
    sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i ogolnie dotowania,
    powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic normalnie. To jego
    poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie zgodzic. Tym czasem
    terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi. Zakladam, ze miesiecznie
    odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia kapitalowego kwote 900zl.
    Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat. Byle zawal to 12 tysi. Czy
    naprawde Tobie to sie zepnie? Mam pisac o igrzyskach paraolimpijskich?
    Przeciez to jego poglady i pomysly. Uwazasz, ze trzeba cos wiecej niz tylko
    czytanie jego gazet? Przypominam tez, ze cukier po wejsciu do UE mial
    kosztowac trzy razy tyle, bo cos tam. Jak sobie pomysle to rownie egzotyczny
    teorii ekonomicznych przypomne sobie wiecej, wlacznie do powrotu parytetu
    zlota.

    Pozdro.. TK