  • 41. Data: 2014-07-23 13:14:09
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 12:59, Andrzej Lawa pisze:

    > LOL, kolejny z urojeniami...

    Kolejny z kurzym, czyli z kocim rozumkiem.

    --
    collie

  • 42. Data: 2014-07-23 13:30:16
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Przykra sprawa, bo dop�ki menele nie poczuj� respektu to s� szanse na
    >
    > takie zajazdy w miar� nachodz�cych ich fantazji, wi�c puki gniew w Tobie
    >
    > i szwagrze ...

    tak tak łatwo powiedzieć...
    nawet gliniarze powiedzieli mamy sami pomyslec co z nimi zrobić

    uciu

  • 43. Data: 2014-07-23 13:46:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2014 13:14, collie pisze:

    > Kolejny z kurzym, czyli z kocim rozumkiem.

    No tak, nie dziwota że brudas, który nie wie jak utrzymać kota w
    czystości, będzie na tyle tępy, że nie odróżnia mózgu ssaka od mózgu ptaka.

  • 44. Data: 2014-07-23 13:51:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 13:46, Andrzej Lawa pisze:

    > No tak, nie dziwota że brudas, który nie wie jak utrzymać kota w czystości, będzie
    > na tyle tępy, że nie odróżnia mózgu ssaka od mózgu ptaka.

    Akurat nie chodzi tu o rodzaj mózgu, ale o jego zawartość.
    A w tym przypadku wsjo rawno.

    --
    collie

  • 45. Data: 2014-07-23 13:55:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2014 13:51, collie pisze:

    > Akurat nie chodzi tu o rodzaj mózgu, ale o jego zawartość.
    > A w tym przypadku wsjo rawno.

    W twoim - na pewno. Pusty aż dzwoni.

  • 46. Data: 2014-07-23 14:03:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 lipca 2014 12:26:03 UTC+2 użytkownik krak napisał:

    > Przykra sprawa, bo dop�ki menele nie poczuj� respektu to s� szanse na
    >
    > takie zajazdy w miar� nachodz�cych ich fantazji, wi�c pukiZ gniew w Tobie
    >
    > i szwagrze ...

    A dlaczego mieli by poczuć respekt. Może ich wioska zlinczuje? Zwłaszcza że wioska to
    oni a nie tacy co niedawno kupili tam działki.Jak na razie respekt czują nowi.

  • 47. Data: 2014-07-23 14:15:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 13:55, Andrzej Lawa pisze:

    > W twoim - na pewno. Pusty aż dzwoni.

    Przyganiał kocioł garnkowi...

    --
    collie

  • 48. Data: 2014-07-23 14:26:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Jul 2014 11:02:34 +0200, collie

    > Zmysł zapachu najszybciej się adaptuje do otoczenia,
    > spośród wszystkich zmysłów.

    To jest prawda.

    > Stąd kociarze [...] nie czują smrodu w domu.

    Jeśkli kot, a właściwie brudna kuweta, śmierdzi, to jest prawda. Ale jeśli
    człowiek zachowuje higienę, kot jest wysterylizowany, to zwyczajnie zapachu
    kota nie czuć. W przeciwieńtwie do psa. I choć kotów nie znoszę, zawsze
    miałem psy (w bloku, bo od kiedy mieszkam w domu, psa w domu nie ma, a i od
    dawna na podwórku nie ma), tak nie da się ukryć, że psy w ogólnym
    rozrachunku śmierdzą bardziej. A i tak w głównej mierze to kwestia higieny
    *człowieka*.

    > podobnie jak palacze, nie czują smrodu w domu.

    To jest prawda.

    > Nie-kociarz i nie-palacz po wejściu do takich mieszkań
    > nie ma wątpliwości: tu mieszka kot, a tu palacz.

    Ja mam bardzo czuły węch, ale dom palacza, w którym nie jest palone,
    podobnie jak dom "kociarza", w którym jest zachowana higiena w kuwecie, nie
    śmierdzi.

    > Mokry pies nie śmierdzi, tylko ma swoisty zapach
    > - vide "Zapach psiej sierści" Wojciecha Żukrowskiego. ;-)

    Czyli śmierdzi. Zwłaszcza pies (nie suka).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2014-07-23 14:58:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-23 14:15, collie pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi...

    Daj spokoj. Powszechnie wiadomo, ze on ma ptasi mozg bo mu spuchl, wiec
    za wiele nie wymagaj.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2014-07-23 16:12:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 14:26, Myjk pisze:

    > Czyli śmierdzi. Zwłaszcza pies (nie suka).

    Jednak nie. Ma swoisty zapach. Dla człowieka oczywiste jest, że śmierdzi gówno,
    za przeproszeniem i temu podobne zapachy. Z innymi zapachami to już bardziej
    sprawa indywidualna. Jednemu śmierdzi śledź, a drugiemu ślinka cieknie, gdy
    poczuje ten zapach. Podobnie jest z zapachem psa. Dla ludzi przyjaznych psom,
    pies nie śmierdzi, a co najwyżej ma wyczuwalny swoisty zapach. A ten swoisty
    zapach bierze się z łoju, którym natłuszczona jest psia skóra (podobnie jak
    skóra na ludzkiej głowie). Dzięki niemu psia sierść jest połyskliwa i w dużej
    mierze wodoodporna. Mimo wszystko trudno jednak ten słabo wyczuwalny "psi
    zapach" porównywać do zapachu kocich odchodów. Poza tym pies, podobnie jak
    i kot, jest zwierzęciem czystym. Wystarczy tylko pomóc mu w przypadkach
    losowych (wytarzanie się w krowim placku, sraczka itp.), a o "higienę intymną"
    pies zadba sam. Nie bez kozery mówi się, że jak pies nie ma co robić, to sobie
    jaja liże. Ano liże, nie tylko jaja, ale i siuraka, podobnie jak suka wylizuje
    sobie cipkę. Stąd pies nie może śmierdzieć z powodu braku higieny osobistej,
    że tak powiem. A nic innego u psa nie ma do śmierdzenia. I by oddać
    sprawiedliwość kotom - podobnie jest z kotami, z tą różnicą, że koty srają
    i szczają w domu. I to mam na myśli mówiąc, że kota "czuć" w mieszkaniu.

    I żeby nie było: to, że pies potrafi wytarzać się w ewidentnie śmierdzących
    rzeczach, nie przeczy stwierdzeniu, iż pies jest zwierzęciem czystym. Po
    prostu, to co śmierdzi człowiekowi, psu już niekoniecznie. Zawsze oceniając
    zachowanie psa trzeba starać się popatrzeć na to "okiem psa" i poczuć to
    "nosem psa".

    --
    collie