  • 21. Data: 2021-10-24 19:30:35
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 24 October 2021 at 18:57:36 UTC+2, heby wrote:
    > To proste, masz tu krótki poradnik:
    >
    > http://nylon.net/alt/
    ok, znalazłem

    https://groups.google.com/g/altjacek

    nie jest to usenet grup w chierarchi usenetu
    ale jest
    teraz szukam jak założyc grupę usenet z Google Groups
    w chierarchii .pl.alt

    Niestety góglarka nie wspiera szukania w chierarchii usenet

  • 22. Data: 2021-10-24 19:55:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ceba57f5-255c-4dc0-941d-1783f668924fn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Mam pytanko,
    > jak założyć nową grupę
    > z kategorii usenet, np. .alt

    masz tyle pustych nieczynnych
    weź sobie jedną

    --
    Piter

    sprzedajesz mieszkanie? kupujesz dom?
    kup rodzinie wełniane swetry

  • 23. Data: 2021-10-24 20:26:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Oct 2021 13:40:42 +0100, PiteR

    > bo te ch. z google chcą zawłaszczyć internet i wytresować stado
    > baranów.

    ROTLF

    > Jak bóg google powie, że są wirusy na pms to są.

    Wystarczy że lądują tam jakieś gówna z "pedofilo" i jest po temacie.

    Ale to jest dobry pomysł jak wykosić niereformowalnego drobia z grupy.
    Wystarczy zgłosić PMB że tu są wirusy, może wraz z nim zniknie jego kochaś
    Runt. hihi

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2021-10-24 20:54:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Ale to jest dobry pomysł jak wykosić niereformowalnego drobia z grupy.
    > Wystarczy zgłosić PMB że tu są wirusy, może wraz z nim zniknie jego
    > kochaś Runt. hihi

    Przecież PMB była już zablokowana w zeszym roku w lipcu, w połowie lipca,
    to znaczy w drugiej połowie lipca. Niestety po tygodniu odblokowali.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2021-10-25 00:21:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:lf6khbf3u9m0$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

> [...]
    >
    > Ale to jest dobry pomysł jak wykosić niereformowalnego drobia z
    > grupy. Wystarczy zgłosić PMB że tu są wirusy, może wraz z nim

    przecież łatwo ich zablokować w czytniku
    chyba że zemsta żeby nie mógł czytać.

    --
    Piter

    gość w dom woda w zupę

  • 26. Data: 2021-10-25 07:26:47
    Temat: Re: ręką rękę Myjka
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-24 o 20:26, zboczek zawirusowany Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Ale to jest dobry pomysł jak wykosić niereformowalnego drobia z grupy.
    > Wystarczy zgłosić PMB że tu są wirusy, może wraz z nim zniknie jego kochaś

    idz wypłacz się zenusiowi!*** ;-)))

    --
    Runt

    *** - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 27. Data: 2021-10-25 10:05:41
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-24 o 10:30 -0700, a a napisał:
    > Niestety góglarka nie wspiera szukania w chierarchii usenet

    A czy wspiera szukanie w słowniku ortograficznym?

    Mateusz

  • 28. Data: 2021-10-25 15:15:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2021 13:33:48 +0100, PiteR napisał(a):

    > in <news:op.1bqy1nlud828up@desktop-niji5vv>

    > Komputery są teraz tak tanie i małe, że nie jest to wytłumaczenie.
    > Chcący szuka sposobu, niechcący szuka wymówki.
    >
    > Ja mam pc płytkę pcb wielkości pocztówki a wifi dostępniam ze smartfona
    > Monitor jest pracowy ale nie słyszałem o włamaniach przez gniazdo VGA.

    Były włamania.
    Polegało to na "czytaniu" pola magnetycznego emitowanego przez cewki
    odchylania. Oczywiście nie było feedbacku, a tylko podglądanie zawartości
    monitora.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2021-10-25 15:33:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 25 October 2021 at 15:15:17 UTC+2, Adam wrote:

> [...]
    > Polegało to na "czytaniu" pola magnetycznego emitowanego przez cewki
    > odchylania. Oczywiście nie było feedbacku, a tylko podglądanie zawartości

    Obecnie wszystkie włamania do kompa sa realizowane przez skrypt
    screenshot, aktywowany aktywnością klawiatury
    i wysyłanie zrzutów ekranu przez program antywirusowy do analizy do chmury,
    zarządzanej przez Zenka

    Dawniej używano data loggera klawiatury, ale byl problem z formatywaniem treści
    a screenshot jest wygodny, nie wymaga kamery i działa na każdym pececie, laptopie,
    nawet tym sprzed 30 lat

  • 30. Data: 2021-10-25 17:06:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Były włamania.
    > Polegało to na "czytaniu" pola magnetycznego emitowanego przez cewki
    > odchylania. Oczywiście nie było feedbacku, a tylko podglądanie zawartości
    > monitora.

    To bardzo pociągające zajęcie, czytać pl.misc.budowanie przez analizę
    pola magnetycznego monitora CRT podłączonego do jakiegoś raspberry
    z thunderbirdem. I to czytać przez ścianę z karton-gipsu -- co dodam,
    żeby powrócić do tematyki grupy. To bardziej pociągające, a przy tym
    bardziej logiczne, niż czytanie przez google groups.

    --
    Jarek