  • 71. Data: 2016-08-23 01:57:46
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ładniejsza https://s3.postimg.org/62fgek48z/image.jpg

  • 72. Data: 2016-08-23 12:08:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 01:57:48 UTC+2 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:
    > Ładniejsza https://s3.postimg.org/62fgek48z/image.jpg

    Ogolnie ladna ale nie przepadam za czerwonym no i szukam oryginalu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2016-08-23 14:37:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 09:51:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nie boj zaby - za 2 mln moge od reki firme sprzedac. >Nazwa, Ogicom az się prosza,

    Nie wierzymy. Dawaj skany meila czy czegoś tam;)

  • 74. Data: 2016-08-23 17:48:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:38:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie wierzymy. Dawaj skany meila czy czegoś tam;)

    Nie ma przymusu wiary ;)

    W 2014r. dzwoni do mnie facet z nazwy i mowi, ze maja na koncie odlozone
    55mln pln z przeznaczeniem na akwizycje mniejszych firm. Ot konsoliduja
    rynek - to samo robilo home.pl, to samo robi Ogicom. Tam wrecz jest nacisk
    zeby ta kase wydac, a na rynku nie ma az tylu chetnych sie sprzedac firm,
    wiec prawem ekonomii - cena idzie w gore :-)

    Po co mam sie sprzedawac za dwuletni przychod, skoro za dwa lata to moze
    byc moj roczny dochod? :-) Jak firma sie dobrze rozwija to sie takich
    rzeczy nie robi :-)

    Nazwa przypomina sie regularnie co 6 m-cy. 4 dni temu znowu skontaktowal
    sie ze mna ich nowy pracownik via linkedin z propozycja "nowej odslony" ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2016-08-23 18:00:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:38:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    A swoja droga (doslownie), juz nie bede watku nowego zakladal -> wczoraj
    minal termin skladania ofert do przetargu na co? Na moja drozke wspaniala:-)
    Wplynelo 8 ofert, lada dzien oglosza wyniki niemniej - do maksymalnie
    30 maja 2017 bede w koncu mial przed domem 350m drogi - 5m asfaltu,
    obustronnie okraweznikowany, z pelnym odwodnieniem :-)) Jednak te podatki
    na cos pozytecznego czasem ida :P Jeszcze nie wiadomo ile wyniesie najnizsza
    oferta ale szacowane jest ok 800 tys - 1mln pln. Jupiej! Warto o swoje
    walczyc :P

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2016-08-23 19:40:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie ma przymusu wiary ;)

    >W 2014r. dzwoni do mnie facet z nazwy i mowi, ze maja na koncie odlozone
    >55mln pln z przeznaczeniem na akwizycje mniejszych firm.

    Mujborze, ile razy ja już podobne podchody widziałem, koleś po prostu chciał
    wyciągnąć od matołka informację ile ów ma klientów, a matołek uwierzył,
    opatronk....

  • 77. Data: 2016-08-23 19:44:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie ma przymusu wiary ;)
    >
    > W 2014r. dzwoni do mnie facet z nazwy i mowi, ze maja na koncie odlozone
    > 55mln pln z przeznaczeniem na akwizycje mniejszych firm.

    a przelew z Nigerii już odebrałeś?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2016-08-23 20:00:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 19:40:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Mujborze, ile razy ja już podobne podchody widziałem, koleś po prostu chciał
    > wyciągnąć od matołka informację ile ów ma klientów, a matołek uwierzył,
    > opatronk....

    Rotfl ;)
    Zabawni jestescie :-)
    EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2016-08-23 20:03:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:48:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nazwa przypomina sie regularnie co 6 m-cy. 4 dni temu znowu skontaktowal
    > sie ze mna ich nowy pracownik via linkedin z propozycja "nowej odslony" ;)
    > pozdr.
    Poważne byznesy na potalach społecznościowych załatwiasz?

  • 80. Data: 2016-08-23 20:37:28
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > Nazwa przypomina sie regularnie co 6 m-cy. 4 dni temu znowu
    > skontaktowal sie ze mna ich nowy pracownik via linkedin z propozycja

    B a j k o p i s a r z ! ! !