  • Data: 2016-08-22 14:17:53
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 12:38:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Styro na strychu na pewno pomoże jednak ja bym autorowi wątku polecił jednak
    rozwiązanie które Budyń proponował czyli obniżenie sufitu i wełna nad regipsami.

    To bedzie ocieplenie od wewnatrz... Nie czytalem watku ale jak tam sa
    sciany zewnetrzne ocieplone to takie ocieplenie to bedzie mega wielki
    mostek cieplny (bo sciany od zewnatrz beda ocieplone ale beda sie
    wychladzaly od nieocieplonego stropu - chlod bedzie wchodzil narozami
    scian do pokoi i w tych miejscach bedzie duze ryzyko wystapienia punktu
    rosy i grzyba).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.