  • Data: 2016-08-22 15:56:15
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 15:26:51 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

    > nawet jakby sie zdecydowal to sugeruje w najzimniejszych rogach wybic
    > wywietrznik maly na strych, oczywiscie na strych a nie w miejsce welny
    > powyzej KG.....
    Jeśli już to 1 wywietrznik wystarczy
    Obniżenie sufitu o 0,5metra, wełny z 40-45cm wiec zostanie kilku cm szczelina
    pomiędzy sufitem a wełną. Wg mnie wywietrznik tam zbędny ale dla świętego spokoju
    można dziurę wywiercić,
    Dodatkowo przez obniżenie sufitu zmniejsza się dość znacznie kubatura do ogrzewania
    co jakieś wymierne korzyści tez przyniesie zapewne