  • Data: 2016-08-22 15:26:48
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Styro na strychu na pewno pomoże jednak ja bym autorowi wątku polecił
    >jednak rozwiązanie które Budyń proponował czyli obniżenie sufitu i wełna
    >nad regipsami.

    co jesli cieple i wilgotne powietrze wlezie powyzej KG i przez welne dotrze
    do /obecnego/ sufitu?
    trzeba wyjatkowo starannie wykonczyc plyty na stykach i styk plyta sciana.
    polaczenie slizgowe moze nie przejsc. Co jak po roku peknie? w peknieciu
    zrobi sie sciezka dla ciepla i wilgoci do pkt rosy na styku sufit - welna
    czy co tam bedzie...
    czy taka konwekcja bedzie pomijalna?
    no i wykonczeniowka plyt dla laika to koszmar. robilem to niedawno....
    wyszlo pieknie ale co to byla za robota.....
    nawet jakby sie zdecydowal to sugeruje w najzimniejszych rogach wybic
    wywietrznik maly na strych, oczywiscie na strych a nie w miejsce welny
    powyzej KG.....