  • 41. Data: 2020-06-26 00:44:35
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Kurcze a ja piszę z googla. No to mam przechlapane.

    Poniekąd tak. Wiele osób gorzej takich traktuje, omija wiadomości
    pochodzące z tego źródła, czyta je tylko pobieżnie lub zgoła wcale.
    Nie odpowiada na nie, bo szczerze mówiąc, nie zawsze wiadomo jak to
    zrobić. Nie wynika to wcale ze złośliwości -- Google Groups jest
    całkiem niekompatybilny z Usenetem.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2020-06-26 00:51:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 18:43, P_P pisze:

    > Generalnie to Ty k...@g...com, oraz Kogutek, Budyn i kilku innych piszecie
    > z googla.

    Czemu mnie to nie dziwi? Czemu mnie nie dziwi, że akurat
    te trzy niedojdy grupowe piszą z Googla? Kara boska (Bóg
    jak chce kogoś ukarać... itd.)

  • 43. Data: 2020-06-26 01:08:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 20:05, Marek pisze:

    > O czym piszesz?? Przeczytaj ze zrozumieniem. Zamieszkanie w budynku przed
    > uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie to proszenie się o problem z uzyskaniem tejże
    > zgody.

    O czym? O tym:

    > Czy w Twoim przypadku budynek mieszkalny był w pełni wyposażony?
    > Bo w takiej sytuacji trudno obronić zarzut że się w nim nie mieszka,
    > co zkolei jest przeszkodą by uzyskać pozwolenie a i można zarobić karę.

    Znajdź różnicę między tym co beblasz teraz, a tym co beblałeś wcześniej.
    Bo na to wcześniejsze Twe bleblanie - teraz przywołane przeze mnie
    powtórnie - była moja odpowiedź.

  • 44. Data: 2020-06-26 09:25:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2020 20:15:56 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Gugiel zmienił wyglad i dostęp do grup dyskusyjnych, nie wiem

    Wątek nie jest o Google....

    --
    Marek

  • 45. Data: 2020-06-26 09:26:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2020 13:56:57 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Dasz radę poza ten wątek wyjść?

    Najlepiej z całą dyskusją niezwiązaną z tematem.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2020-06-26 09:51:20
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-25 o 21:20 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > U mnie stan "przeczytany/nieprzeczytany" zapisywany jest w pliku
    > ~/.jnewsrc. Synchronizuję między maszynami wiele plików o podobnym
    > znaczeniu, mógłbym i ten dodać im do towarzystwa.

    Między urządzeniami różnej natury? Jest slrn na androida? Kolega chyba
    znów teoretyzuje (i bardzo fajnie, ale rozróżniajmy usenetowe
    teoretyzowanie od praktyki życiowej).

    > i tak zawsze usenetologię uprawiam z jednego komputera, na który
    > dostaję się przez ssh

    O, i to jest życiowe rozwiązanie. Tylko nie każdy ma ochotę lub
    możliwość stawiać w domu (lub gdzieś indziej) serwer ssh i terminalować
    się na niego zdalnie żeby skrobnąć dwa zdania na p.m.b lub inne p.m.e.

    > Co do rozwiązywania problemu przez "czytnik" google, w jego miejsce
    > pojawia się problem inny -- w guglu wiedzą, co kolega Krzysztof już
    > przeczytał, a czego nie

    To nie jest problem inny/nowy. Ten sam problem występuje przy każdym
    innym usługodawcy usenetowym - wszak czytnik nntp z reguły pobiera
    body artykułów w momencie ich ściągania, sprytny serwer nntp może zatem
    z łatwością dowiedzieć się, które grupy a w szczególności które
    artykuły przyciągają uwagę Jarosława, nieustraszonego jeźdźca
    jastrzębia leśnego z Warszawy. Jakimś obejściem mogłoby być
    skonfigurowanie czytnika lub innego proxy w taki sposób, by zaciągał
    wszystkie możliwe grupy i wszystkie dostępne artykuły. Ale to takie...
    mało ekologiczne.

    Mateusz

  • 47. Data: 2020-06-26 09:55:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 20:10, Marek pisze:
    > Przyszli? Co sprawdzali?
    > Musiał być sanepid? (u mnie wymagają, nie wiem czemu bo sanepid z reguły
    > bywa tylko do budynków usługowych o szczególnym charakterze).

    Nie wiem. Kupiłem już dom z takim tylko oddanych parterem i zmierzam
    wreszcie do oddania całości. Bo nie mam zielonego pojęcia, czemu całość
    oddana później nie była...

    > Jak się czyta po sieci, to co kraj to obyczaj. Są powiaty gdzie nadzór w
    > ogóle nie przychodzi nawet na częściowy. Są powiaty, tak jak u mnie,
    > gdzie na częściowy przychodzi obowiązkowo i z taśmą mierniczą.

    Właśnie wiem i dlatego też mnie to niepokoi czy będą przychodzić i
    marudzić o każdą pierdołę, czy też w ogóle sobie dadzą spokój i
    przyklepią papiery.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 48. Data: 2020-06-26 09:58:30
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-26 o 00:44 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Poniekąd tak. Wiele osób gorzej takich traktuje, omija wiadomości
    > pochodzące z tego źródła, czyta je tylko pobieżnie lub zgoła wcale.

    Warto zauważyć, że użytkownicy aioe bywają traktowani podobnie.

    > Google Groups jest całkiem niekompatybilny z Usenetem.

    "całkiem" to może nie, jak widać. Jednak trudno się nie zgodzić, że to
    cios w tradycjonalizm i ogólno pojętą netykietę usenetu.

    Może ktoś powinien się spiać i stworzyć webowy interfejs do usenetu z
    prawdziwego zdarzenia? Tylko gdzie takiego delikwenta znaleźć i jak go
    namówić...

    Mateusz

  • 49. Data: 2020-06-26 10:00:01
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-25 o 11:53 -0700, budynPL napisał:
    > To moze ty przybliżyła dlaczego gogiel jest zły?

    M.in. dlatego, że nie do końca wiadomo na co ani komu odpowiadasz.

    Mateusz

  • 50. Data: 2020-06-26 10:03:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 10:00:02 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > M.in. dlatego, że nie do końca wiadomo na co ani komu odpowiadasz.

    A to akurat przypadłość gógla z androida
    Tam niestety przy odpowiedzi cytaty się nie pojawiają
    Na Windowsie nie ma tego problemu