  • 11. Data: 2017-05-15 20:04:08
    Temat: Re: Odgromówka pod styro czy na wierzchu?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 19:45:15 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    przepisy każą. Ubezpieczasz dom? To przestań, i tak kasy nie zobaczysz.

    > Coś bliżej tych ubezpieczeń? Ja w swoim, nie widzę nigdzie słowa o
    > zabezpieczeniach odgromowych i żeby to miało jakiekolwiek znaczenie.

    a wiesz z czego zyją ubezpieczalnie? Z niewypłaconych odszkodowań. Jesli klient nie
    wypełni swoich obowiązków to sie klienta spuszcza na drzewo "bo się przyczynił...."

    b.

  • 12. Data: 2017-05-15 20:50:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 20:04, Budyń pisze:
> [...]
    wypełni swoich obowiązków to sie klienta spuszcza na drzewo "bo się przyczynił...."

    Ja rozumiem, że elektryk będzie namawiał na odgromówkę, zwłaszcza, że
    coraz więcej domów jej nie ma.

    --
    MN

  • 13. Data: 2017-05-15 22:48:47
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Ja nie namawiam. To sie wylicza. Ale mowie ze jesli juz ktos robi to powinien robic
    zgodnie z obowiazujacymi zasadami.

    b.

  • 14. Data: 2017-05-15 23:01:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 May 2017 11:04:08 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > a wiesz z czego zyją ubezpieczalnie? Z niewypłaconych odszkodowań. Jesli
    > klient nie wypełni swoich obowiązków to sie klienta spuszcza na drzewo
    > "bo się przyczynił...."

    Czy w OWU jest wpisane wprost wymaganie posiadania instalacji odgromowej?
    Pytam z ciekawości, bo nie analizowałem takiej polisy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2017-05-16 20:27:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Czy w OWU jest wpisane wprost wymaganie posiadania instalacji odgromowej?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2017-05-16 20:34:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Ale jak bedzie w projekcie a nie bedzie na dachu to bedzie pretekst do odmowy wyplaty
    jesli piorun cie strzeli :) ale to takei gdybanie.

  • 17. Data: 2017-05-17 03:35:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.05.2017 20:34, Budyń wrote:
    > Ale jak bedzie w projekcie a nie bedzie na dachu to bedzie pretekst do odmowy
    wyplaty jesli piorun cie strzeli :) ale to takei gdybanie.

    Ale jak się od pioruna ubezpieczysz to pytają czy masz piorunochron.
    Mówisz, że nie masz i tyle.

  • 18. Data: 2017-05-17 08:00:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 17 maja 2017 03:35:13 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    wyplaty jesli piorun cie strzeli :) ale to takei gdybanie.

    > Ale jak się od pioruna ubezpieczysz to pytają czy masz piorunochron.
    > Mówisz, że nie masz i tyle.

    przy zawieraniu umowy mozesz sobie mówic co ci sie podoba, oni kase chętnie przyjmą.
    Ale przy wypłacie sprawdzą mozliwosci niewyplacenia :)

    b.

  • 19. Data: 2017-05-17 21:27:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > przy zawieraniu umowy mozesz sobie mówic co ci sie podoba, oni kase chętnie
    przyjmą. Ale przy wypłacie sprawdzą mozliwosci niewyplacenia:)

    A Ty to nie mieszkasz w USA?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2017-05-18 22:15:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-17 o 21:27, Mateusz Bogusz pisze:

    > A Ty to nie mieszkasz w USA?

    W Polsce i w Polsce tak działają TU.