    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odkamienienie wymiennika ciepła
    Date: Sat, 6 Oct 2018 14:32:57 +0200

    W dniu 2018-10-06 o 10:44, Janusz pisze:

    > Też tak mam :) ale prędzej czy pózniej je wykorzystasz ;)

    Już prawie wszystko wykorzystałem :)
    Czasem tylko kobita się wkurza, że kupuję coś na zapas - "bo przecież
    teraz ci to niepotrzebne". Jakoś do niej nie dociera, że koszt
    transportu jest taki sam, albo i zerowy przy większym zakupie. A przy
    zakupie osobistym trzeba tracić czas i paliwo, więc też lepiej od razu
    kupić coś, co się wykorzysta za jakiś czas.

    Gorzej, jak wiem, że coś mam i nie mogę znaleźć. A później np. okazuje
    się, że jakiś nietypowy kabel czy wtyczkę mam w kilku egzemplarzach,
    gdyż kupiłem po raz kolejny, a potrzebuję tylko dwa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam