  • 1. Data: 2009-05-07 12:06:31
    Temat: Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów dobrał się do wnętrza obudowy tego
    odkurzacza? Podobno wkręty mogą być ukryte pod nakładkami przycisków
    zwijacza kabla i włącznika sieciowego. Próbowałem łagodnie wyjąć je, ale
    bez powodzenia. Czas na próbę siłową. Byłbym wdzięczny za potwierdzenie,
    że warto tam szukać tych wkrętów, bo może to być próba niszcząca.
    Pozdrawiam,
    F.

  • 2. Data: 2009-05-07 14:31:13
    Temat: Re: Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    www.elektroda.pl

  • 3. Data: 2009-05-08 08:51:38
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Jacek pisze:
    > www.elektroda.pl
    Stamtąd zaczerpnął swą dotychczasową wiedzę...
    F.

  • 4. Data: 2009-05-09 11:41:49
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zaczerpnij też. To naprawdę duża baza wiedzy i porad RTV i AGD
    Jacek

  • 5. Data: 2009-05-10 22:02:18
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Zaczerpnij też. To naprawdę duża baza wiedzy i porad RTV i AGD
    Oczywiście powinno być "zaczerpnąłem" - to chyba jasne. Jeśli pytam, to
    dlatego że nie ma kompletnego rozwiązania.
    F.