  • Data: 2020-01-14 23:06:14
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2020 o 22:41, Budyń pisze:

    > czyli odróżniasz pasję od choroby psychicznej? To dobrze. Bo widzisz, ja znam też
    kompletnie szurniętych na punkcie paralotniarstwa czy motocykli. Wyobraź sobie ze to
    nic złego...

    Pasja do "postrzelania ze wszystkiego co działa"?
    Powinieneś pójść do lekarza specjalisty. Nim będzie
    za późno. Dla otoczenia. Bo to się zwykle tak zaczyna...
    Od postrzelania ze wszystkiego co działa, do postrzelania
    do wszystkiego co się rusza. Jak dzik.

    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190929716-Syn-zastrz
    elil-ojca-Wzial-go-za-dzika.html

    Że już o Breiviku nie wspomnę i jego pasjach.