  • 21. Data: 2019-09-24 12:43:42
    Temat: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kto i na czym nagrywa monitoring 4k@60fps ???

    -----

  • 22. Data: 2019-09-24 13:13:51
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-09-24 o 12:37, Pete pisze:
> [...]
    p_przedluzacz_pilota_-_odbiornik_H3607.htm

    er-hdmi-rj45-30m-2szt-6179510645

    > Zauważ, że max rozdzielczość tego co wkleiłeś, to 1080p
    > Tyle to puścisz po WiFi.

    Rzuciłem pierwsze z brzegu.

    > Są takie do 4K HDR za większe pieniądze, ale tu już trzeba uważać na
    > jakość UTP w lokalu.

    Jeżeli ktoś kładzie tanie kable UTP pod tynk to trudno mówić o rozsądku
    i myśleniu "na przyszłość". Ale co kto woli.

    DD

  • 23. Data: 2019-09-24 13:20:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 12:43, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kto i na czym nagrywa monitoring 4k@60fps ???

    Kto? Kto chce.

    Czym?

    Rejestratorem -
    https://allegro.pl/oferta/rejestrator-4k-ip-hikvisio
    n-ds-7608ni-k2-k22074-6900463743

    I kamerą -
    https://allegro.pl/oferta/kamera-ip-hikvision-8mpx-d
    s-2cd2383g0-i-sd-h-265-7809247167

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2019-09-24 13:25:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 10:57, Pete wrote:
    > Zafiksowałeś się na skrętce jako medium tylko do internetu.
    > A to trzeba np po tej skrętce puścić sygnał z odtwarzacza BR
    > do projektora.

    Ale ten kabel HDMI co łączy mi rPI z projektorem ma 40cm. A do rPI
    dochodzi skrętka z gniazdka pod sufitem. Jak będę chciał obejrzeć coś z
    BR, to wsadzę płytkę do odtwarzacza który też jest podpięty skrętką i
    odtworzę na rPI. Do czego mi inne kable?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2019-09-24 14:32:33
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > dochodzi skrętka z gniazdka pod sufitem. Jak będę chciał obejrzeć coś z
    > BR, to wsadzę płytkę do odtwarzacza który też jest podpięty skrętką i

    Ale to jest rzeźba dla geeków. Normalny użytkownik tego nie ogarnie.

    Do czego mi inne kable?

    To już ustaliliśmy - do TV. To, że Ty nie potrzebujesz, nie znaczy że
    inni też.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2019-09-24 16:18:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba nie zrozumiałeś pytania.
    Ile dni nagrania z ilu kamer i na czym tam chciałbyś trzymać w 4k@60fps??

    -----

  • 27. Data: 2019-09-24 20:10:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 16:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > Chyba nie zrozumiałeś pytania.
    > Ile dni nagrania z ilu kamer i na czym tam chciałbyś trzymać w 4k@60fps??

    Bo pytanie najwyraźniej nie było skierowane do mnie. Mnie do niczego 4K
    nie potrzebne. Ale skoro pytasz, to:

    1 kamera 4K (MQ) z kodekiem H.265+ ze średnim natężeniem ruchu, to około
    300GB na 24h zapisu. Większość rejestratorów ma 2 miejsca na dyski,
    można użyć też NASa czy inne miejsca do zapisu co tanio zwiększa
    dostępne "doki". Na dwóch tanich dyskach 4T, zmieści się ~7 dni zapisu z
    4 takich kamer - a to przy zapisie ciągłym.

    Jeżeli użyć funkcji zapisu ciągłego w przypadku wykrycia ruchu, a w
    pozostałym czasie poklatkowego to takie dwa przeciętne dyski wystarczają
    już spokojnie na miesiąc lub więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2019-09-24 20:19:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 14:32, Pete wrote:
    > Ale to jest rzeźba dla geeków. Normalny użytkownik tego nie ogarnie.

    Ja piszę o tym, że danie gotuje się na końcówce takie jakie jest
    potrzebne. Do przesyłu zer i jedynek wystarczy skrętka. I jest to
    rozwiązanie uniwersalne zabezpieczające architekturę na przyszłość.

    > Do czego mi inne kable?
    >
    > To już ustaliliśmy - do TV. To, że Ty nie potrzebujesz, nie znaczy że
    > inni też.

    Przy tym rozwiązaniu trzeba w każde miejsce dociągnąć kabel z zupą,
    oddzielny z drugim daniem i oddzielny z deserem. A jak za 5 lat pojawi
    się podwieczorek, to dupa.

    I tego co proponujesz, też nie ogarnie "normalny użytkownik". Tak tylko
    Ci się wydaje, bo Tu akurat to ogarniasz. Normalnemu użytkownikowi
    wszystko położy elektryk przy budowie domu. Różnica taka, że przy moim
    rozwiązaniu, skonfiguruje na nowo końcówkę zamiast wiercić i przeciskać
    nowy kabel.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2019-09-25 10:12:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ja piszę o tym, że danie gotuje się na końcówce takie jakie jest
    > potrzebne.

    Ale do tego potrzebny jest kwalifikowany szef kuchni. Właściciel garnków
    tego nie potrafi

    > Do przesyłu zer i jedynek wystarczy skrętka. I jest to
    > rozwiązanie uniwersalne zabezpieczające architekturę na przyszłość.

    Dla ciebie może wystarczyć. Ale dla kogoś, kto chce np sport live,
    internet nie wystarczy (pomijając np dostępność szybkiego internetu w
    danej lokalizacji).

    Tak więc nie wszystko jest takie proste jak się akurat tobie wydaje.

    > Przy tym rozwiązaniu trzeba w każde miejsce dociągnąć kabel z zupą,
    > oddzielny z drugim daniem i oddzielny z deserem. A jak za 5 lat pojawi
    > się podwieczorek, to dupa.

    Nie. Oprócz skrętki wystarczy jeden koncentryk, w którym można puścić
    radio, TV naziemną oraz 8-16 równoległych kanałów sat.
    Na najbliższe 10 lat wystarczy. Podejrzewam że na 20 również.

    > I tego co proponujesz, też nie ogarnie "normalny użytkownik". Tak tylko
    > Ci się wydaje, bo Tu akurat to ogarniasz.

    tobie się tak wydaje.

    > Normalnemu użytkownikowi
    > wszystko położy elektryk przy budowie domu. Różnica taka, że przy moim
    > rozwiązaniu, skonfiguruje na nowo końcówkę zamiast wiercić i przeciskać
    > nowy kabel.

    Kupę czasy straciłem na konfigurowanie różnych zabawek od tv boxów z
    androidem, przez chromecasta, miracasta i Pi. Rzeźba w g... żeby to
    jakoś (bo albo DD+ nie działa, albo problemy ze skalowaniem, albo jakiś
    kodek audio nieobsługiwany) działało.

    Dałem sobie spokój, bo jeden tuner z enigmą załatwił mi wszystko bez
    problemów jakie pojawiały sie z ww.

    --
    Pete