  • 11. Data: 2019-09-24 10:26:54
    Temat: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 08:27, quent wrote:
    > Jak sobie np. założysz motoring przydomowy z kamerami 4k to już przy
    > kilku kamerach masz problem z pakietowaniem jeśli magistrala jest kat5e.

    1 kamera H.265 (HQ) HEVC UHD 4K 60FPS to 28Mb/s.

    Druga sprawa że w domku za magistralę będzie robił rejestrator wiec masz
    kat5e od każdej kamery osobno.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-09-24 10:28:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.09.2019 09:57, Pete wrote:
    > 4K HDR to max 18Gbit.
    > Więc może być za mało.

    To VODa przez internet jak oglądasz w 4K? Masz kilka światłowodów
    podpiętych równolegle?

    Śmiem twierdzić że odnosisz się do specyfikacji, której nie rozumiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2019-09-24 10:54:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-24 o 10:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Źle liczysz, bo półtoragodzinny film zajmowałby na nośniku około 100 Gb.

    Płyty 4-ro warstwowe mają pojemność 128GB

    > A odtwarzacz podłączasz przez HDMI, gdzie zalecana długość przewodów
    > powinna być do 1,8 metra.

    Zalecana przez kogo?

    > 18Gbit/s nawet z HDD nie odczytasz.

    Widzę, że dyskusję prowadzę z laikiem.
    18G to max dla sygnału po dekompresji.
    Na nośniku masz źródło skompresowane.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2019-09-24 10:57:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    > To VODa przez internet jak oglądasz w 4K? Masz kilka światłowodów
    > podpiętych równolegle?

    Ja nie piszą o oglądaniu treści z internetu internet

    > Śmiem twierdzić że odnosisz się do specyfikacji, której nie rozumiesz.

    Zafiksowałeś się na skrętce jako medium tylko do internetu.
    A to trzeba np po tej skrętce puścić sygnał z odtwarzacza BR
    do projektora.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2019-09-24 11:07:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I przesyłasz go ethernetem.
    Z całą infrastrukturą jak serwery, routery i switche (domowe).
    Smacznego.

    -----

  • 16. Data: 2019-09-24 11:09:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co za durni producenci PC i monitorów, że nam jakieś HDMI czy DP stosują zamiast
    poczciwą skrętkę.
    Podobnie USB 3.1 i TB.

    -----

  • 17. Data: 2019-09-24 11:45:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-24 o 11:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co za durni producenci PC i monitorów, że nam jakieś HDMI czy DP stosują
    > zamiast poczciwą skrętkę.
    > Podobnie USB 3.1 i TB.

    To nie ja pisałem, że wystarczy skrętka do TV

    --
    Pete

  • 18. Data: 2019-09-24 11:46:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-24 o 11:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > I przesyłasz go ethernetem.
    > Z całą infrastrukturą jak serwery, routery i switche (domowe).
    > Smacznego.

    To nie ja pisałem, że pod TV wystarczy skrętka.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2019-09-24 12:28:45
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-09-24 o 11:46, Pete pisze:

    > To nie ja pisałem, że pod TV wystarczy skrętka.

    https://www.dipol.com.pl/konwerter_sygnalu_hdmi_na_i
    p_przedluzacz_pilota_-_odbiornik_H3607.htm
    Albo takie:
    https://allegro.pl/oferta/przejscie-extender-konwert
    er-hdmi-rj45-30m-2szt-6179510645

    Ale jak ktoś chce rzeczywiście przyszłościowo to peszle (bezhalogenowe
    oczywiście). Wtedy jeżeli potrzebna modyfikacja to nie ma problemu -
    kładzie się taki kabel jak potrzebny.

    Pozdrawiam

    DD

  • 20. Data: 2019-09-24 12:37:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-24 o 12:28, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > https://www.dipol.com.pl/konwerter_sygnalu_hdmi_na_i
    p_przedluzacz_pilota_-_odbiornik_H3607.htm
> [...]

    Zauważ, że max rozdzielczość tego co wkleiłeś, to 1080p
    Tyle to puścisz po WiFi.

    Są takie do 4K HDR za większe pieniądze, ale tu już trzeba uważać na
    jakość UTP w lokalu.

    --
    Pete