  • Data: 2020-02-11 22:57:45
    Temat: Re: Okno dachowe
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.    Jaki producent?
    Fakro i Velux to porównywalne marki.
    Wygodniej jest wziąć takie, które ma uchwyt na dole

    > 2.    Ile szyb? 2-3?
    Ja bym brał 2, nie widzę korzyści z 3-ciej szyby w dachowym oknie. Chyba
    że będą atermiczne.

    > 3.    Czytałem coś o "niskim montazu" piszą że zarąbiscie tylko nie
    > uzasadniają za bardzo dla czego.
    nie mam pojęcia

    > 4.     Materiał - drewno czy drewno "oblane tworzywem"
    też nie wiem

    Rolety są konieczne. Ja mam dokładnie skierowane na północ i przydają
    się. Lukarna byłaby lepsza, ale w istniejącym dachu to kłopot. Z
    dachowym zresztą też sporo roboty.