  • Data: 2019-03-17 13:39:02
    Temat: Re: Oświetlenie główne
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie ma żadnych zasad...Trochę żal.
    po co ludziom szmaty w oknach. słowa "firanka" uczyła się w późnym
    > przedszkolu. Upadku kultury żal, postępującej głupoty, braku
    > poszanowania ludzi... nie mebli :)
    A czy coś pisałem że o meble chodzi?Ale meble są przykładem.Jak i firanki-
    można ich nie mieć, ale trzeba o nich wiedzieć.My wiemy.Ale tu o dzieci chodzi.Można
    mieć kombajn, ale tatowej kosy też warto umieć używać.
    Pozdro.abomito