  • Data: 2019-03-18 11:14:46
    Temat: Re: Oświetlenie główne
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2019 o 18:30, ToMasz pisze:
    > na chłopski rozum  - im gęściej, im więcej punktów świetlnych - tym
    > lepiej. ja mam co 60cm i sobie chwalę :)
    > Pytanie jaką moc masz do rozdysponowania?

    Chciałbym względnie równo i dobrze oświetlić większość powierzchni o
    wymiarach +/- 4,2 x 8 m. Ma to być główne oświetlenie włączane wtedy,
    kiedy będę miał tabun gości albo po prostu chcę/potrzebuję w jakimś celu
    mieć całe pomieszczenie dobrze oświetlone.
    Bardziej nastrojowe oświetlenie typu lampy nad jadalnianym stołem, czy
    przy jakimś fotelu w kącie są osobnym tematem i nie będącym tu u
    przedmiotem dyskusji.
    Fanom wiszących żyrandoli dziękuję za opinię, ale mam swoją,
    zdecydowanie przeciwną. Podobnie zresztą jak wspomniana tu projektantka
    wnętrza.

    Pzdr

    --
    /__/_* /